Jaws Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Hei folkens, eg har e36 325i og har hatt ett lite prob. en liten stund med at det minker kjølevann på bilen min, eg har sjekket det meste uten og finne feilen før i sted når eg var ute og kikket litt mer. Eg demonterte dekselet under rattet/dashbordet og stakk fingrene inn under der som radiatoren til varmeregisteret ligger og der blei eg våt på fingrene så vippet eg på gulvtrekket og på den gule skumgummi tingen på undersiden av trekket så var det en grønn/blå farge så det tyder på at det lekker inn i bilen, så spm. mitt er om dette er vanskelig og fikse?? hva må eg demontere for og kunne lokalisere feilen og hva kan vere feilen? håper på gode svar
TerjeAa Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Er vel slange tilkoplinger inn eller ut fra registeret, eller selve registeret som er lekk. Får plukke ut så mye at du ser tilkoplinger ordentlig, tørke godt av slanger og register og starte bilen så du får trykk i anlegget. Da skal du vel se hvor den svetter.....................
tobben! Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 gir deg en bump her jeg da dette er noe jeg også sliter med...
Ullsokk Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Har en kompis som hadde samme problemet, og det var pakninger inn og ut fra varmeregisteret som lakk (se nr 3 på bildet). Kan jo også være selve registeret som sagt.
Jaws Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 er det bilde fra den svarte boksen bak midtkonsollen?? såg noe fuktighet der i dag når eg sjekket litt mer
tobben! Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Har ikke skrudd opp for å se på min egen bil enda, men vil tro det er den svarte boksen som du refererer til ja. Ligger varmeregisteret vanskelig til eller, har hørt at det skal være et helvette å komme til?
Jaws Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 lurer på det samme, er det mye arb. og fikse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå