Sir Hofstad Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Det jeg har studert og erfart med startsperre funksjon på BMW, virker det slik at 1 pin til styreenhet får 12V+ ved innslag av sperre. For å kunne fortelle alle som spør meg om dette er jeg avhengig av at dere forteller meg detaljert om ledningsnett,ECU,årstall,motor osv... OG jeg tar IKKE ansvar for misbruk... Noen andre som har andre erfaringer tar jeg gjerne imot
2mMy Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 henger meg på her jeg! kanskje jeg lærer noe =)
Sir Hofstad Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 Grunn til tråd er mange spørsmål, da jeg lykkes å frikoble en bil som BOSCH systemteknikere, og BMW-spesialister ikke "forstod". Vet det eksisterer andre tråder her inne med frikobling av bla M52b28, og anbefaler å søke etter disse. Forøvrig er det egntlig bare å "forstå" systemene og lese koblingssskjema. Kommer IKKE til å besvare flere PM fra de som ikke vet hva datakontakt er
håvard89 Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 hei! Jeg har en 3-serie: m43b18, ews2, 1996 modell, DME BOSCH. Den har stått på verksted uten at de fant ut hva som feiler den. Den er veldig tungstartet (tar ca 15 sek å starte den). Skiftet hjerne, plugger, bensinfilter, lambdasonde. Kan man fjerne startsperra og eventuelt hvordan?
plexxipuz Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 håper på mere svar på denne tråden. lurer på akuratt det samme med en m44b19 motor med ewsII sperre. hare en hjerne som må programeres til dette ews systemet vil egentlig slippe det. så hadde vært greit å vite om hvordan man kan frikoble start sperra
Till Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Har make motor make problem. Ews2 er ganske heavy shit, Endte opp med og kjøpe alt eg trengte te og oppgradere resten av bilen te ews2 standar på koed og hive alt inn te merkeveksted. Men m44 kan du lure med m42 innsug og ledningsnett men m42 innsuget er somoftest meget skjeivt etter mange års hardt bruk og du får masse problemer med falsk luft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå