Gå til innhold

E39 Facelift Angel eyes lykter med eller uten xenon selges!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selger nå ut sett med Angel eyes til E39 (sedan og touring). Dette er facelift lyktene, og du kan velge med eller uten xenon.

Dette er veldig bra lykter, som er en kopi Hella. Passformen er helt perfekt, og det skal være plug and play på de fleste.

Passer alle E39 uansett årsmodell.

Prisene er:

- Med xenon i kun nærlys (4300k, 6000k, 8000k, 10.000k eller 12.000k): 4000

- Med xenon i nærlys og fult lys: 5000

- Uten xenon: 2500

Jeg spanderer frakt ved forskuddsbetaling. Ellers er det oppkrav, hvor du må betale frakt på forhånd (250kr). Leveringstid på 5-14 dager (vanligvis tar det 10 dager).

e39xenon.jpg

Jeg skaffer også andre lykter og diverse ting til andre bmw'er så er bare å sende PM med hva du ønsker, så sender jeg bilder og pris.

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det er ikke mulig å få disse lyktene for bruk på bil med orginalmontert xenon?

Jo, det er fult mulig det. Bare å ta ut pæra og alt i den lykta du har, sett inn disse lyktene og sette i alt du tok ut fra de andre lyktene dine.

Skrevet
Hva er forskjellen på facelift og vanlig?..

Er det helt nye lykter, ikke brukt?..

Forskjellen er at facelift lyktene har hvit blink og angel eyes. Ikke noe annet.

De er helt nye ja. Helt ubrukt.

Skrevet

Åja okei! Jeg er interessert jeg.. Men må bare vente til jeg får penger først, se an hvor mye jeg får i lønning.. Kontakter deg på PM.. Blir evt neste fredag.. Da tikker pengene inn!;)

Skrevet

Jo, det er fult mulig det. Bare å ta ut pæra og alt i den lykta du har, sett inn disse lyktene og sette i alt du tok ut fra de andre lyktene dine.

Og det fungerer bra? Du er 100% sikker? Da koster de meg 2500,- da? Er igrunn ute etter orginale Hella lykter men om disse passer uten for mye rallemekk så er det jo et alternativ... Hva med facelift baklykter??

Skrevet

Og det fungerer bra? Du er 100% sikker? Da koster de meg 2500,- da? Er igrunn ute etter orginale Hella lykter men om disse passer uten for mye rallemekk så er det jo et alternativ... Hva med facelift baklykter??

Jeg er 99% sikker. Det er jo bare å tenke hvordan xenon er montert på originale lykter. Det er jo kun pæra som er påmontert lykta, og den har vanlig sokkel, altså H7, også går det ledninger gjennom den koppen bak lykta. Denne koppen tror jeg passer overens med de jeg selger, ellers så er det jo bare å borre ut hull til disse ledningene, så bruker du pakning og alt fra original lykta. Men tror denne koppen er lik. Var hvertfall det på noen E34 lykter jeg skaffa.

Da koster de deg 2500kr. Jeg har facelift baklykter også. Disse skal jeg ha 1300kr for. Har også led baklykter til 2000kr. Det er vel sedan du har?

JuicyPen

InnleggSkrevet: Fre Feb 15, 2008 18:28 Tittel:

Åja okei! Jeg er interessert jeg.. Men må bare vente til jeg får penger først, se an hvor mye jeg får i lønning.. Kontakter deg på PM.. Blir evt neste fredag.. Da tikker pengene inn!Wink

Ja, det går helt fint. Bare å sende PM så ordner vi det :)

Skrevet

Okey, ja det er sedan jeg har. Du har ikke noen bilder av baklyktene? Du har vel sikkert ingen planer om å ta inn noen lykter uten å ha salg på de? Sånn at man kunne fått sett 100% hvordan de såg ut før man bestemte seg... Forresten, høydejusteringa vil vel ikke funke med disse?

Skrevet
Okey, ja det er sedan jeg har. Du har ikke noen bilder av baklyktene? Du har vel sikkert ingen planer om å ta inn noen lykter uten å ha salg på de? Sånn at man kunne fått sett 100% hvordan de såg ut før man bestemte seg... Forresten, høydejusteringa vil vel ikke funke med disse?

Nei, jeg vil ha salg på de før jeg tar de inn.

Høydejusteringen vil ikke fungere med disse lyktene nei. Er manuell justering på de. Vet ikke om du får bygd om til det, men det tviler jeg sterkt på.

Bilder av baklyktene:

Led baklykter:

e39led.jpg

Vanlige facelift baklykter:

e39lys.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Er kvaliteten på ringene like god som på Hella lyktene? Har sett mange kopier med elendig lys i ringene.. Og går det å "skifte" ut lyset i ringene med hvit farge f.ex?

Skrevet
Er kvaliteten på ringene like god som på Hella lyktene? Har sett mange kopier med elendig lys i ringene.. Og går det å "skifte" ut lyset i ringene med hvit farge f.ex?

Jeg selger også noen E36 lykter, og de har sammte type ringer som sitter i disse lyktene. Disse lyser veldig sterkt og ses veldig godt i dagslys.

Du kan fint bytte ut ringene. Usikker på om det er pære eller neonringer i disse. Jeg får hvertfall tak i andre typer ringer (neon ringer) som lyser helt hvitt, blått, oransje, gult eller hva du måtte ønske. Disse ringene koster 700kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...