jonil Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 sliter med att bilen stopper hvær gang jeg skal begynne å kjøre el rygge... må liksom ha litt godt med gass til en hvær tid... noen som har vært borti denne feilen så er jeg åpen for forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 kanskje dieselpumpa er gåen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 har trua på dieselpumpen ja, har vært borti lignende....er det andre symptomer på at den ikke er helt "frisk" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonil Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 tror ikke det er pumpa.. den er overhalt for 25k siden.. når den er kald så er den helt fin i 2min... kan også stå på tomgan så gi ett litte kjppt trykk på gassen så går den opp å ned på turtall.. behøver ikke mye gass for å kunne ta igang bare bitte litt... er det noe type tomgangs ventil så den skal gi etter litt gass ve motstand el noe????? ber spent... begynner å bli helvetes slitsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Jah der har vi det Tomgangsventilen. Den har jeg trua på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 bytt tomgangsventil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonil Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 bytt tomgangsventil! noe peil på hvor den sitter??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå