Gå til innhold

registerreim bytte! Problem løst! =)

leirviken
 Share

Anbefalte innlegg

skal bytte register reim på bmwn nå.

det er en 520 e34 88mod. motor M20-B20

noen som har tegninger på hvordan dette skal gjøres?

eller noen som har råd å komme med?

lette etter det på nettet. men der sto det på språk jeg ikke forsto :roll:

P2130130.jpg

det er et bmw verksted i nerheten her. men de nekter å fortelle meg ting.. for de vil at jeg skal ta med bilen dit så de skal gjøre det, for en fet sum.. men faen heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skal du slå i bordet!! Bmw førhandleren har IKKE LÅV og hålle tilbake informasjon.. når du som kunde kommer å spør etter teknisk informasjon så skal dæm ordne det til deg! enten dæm i kundemotaket skaffe det til deg eller dæm send dæ ut på verkstedet å noen der ute ordner det til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikka litt i e34 boka på biltema sist jeg var der. men står det så detaljert og slikt om dette med registret der da? :)

får vel ta meg en tur til bmw verkstedet igjen da=p

hvis ikke er det vel mulig andre verksted kan ordne tegninger på dette også, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skal du slå i bordet!! Bmw førhandleren har IKKE LÅV og hålle tilbake informasjon.. når du som kunde kommer å spør etter teknisk informasjon så skal dæm ordne det til deg! enten dæm i kundemotaket skaffe det til deg eller dæm send dæ ut på verkstedet å noen der ute ordner det til deg!

Hva mener du med dette? Hver gang jeg spørr etter info hoss bmw forhandler må man nesten lure dem for å få noe ut av dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med dette? Hver gang jeg spørr etter info hoss bmw forhandler må man nesten lure dem for å få noe ut av dem..

hehe.. jaa, det er sant. skjønner ikke dette.. har nesten aldri vært borti dette på andre verksteder :P

men problemet mitt ble løst nå da takket være TDV :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di kan ikke holde tilbake informasjon det er riktig MEN di kan ta betalt for det.

ja dæm kan ta betalt før det!

men her i tromsø e vi bejelpelig når kunder kommer å spør om informasjon:) enten dæm i kunde motaket hjelper kunden eller kunden kommer rett ned til verkstedet!

er jo kundene vi lever på så man vil jo hjelpe dæm! uansett om dæm ikkje leverer biln inn der så kjøper dæm dela der:)

har vært kunde på trondsen bil i mange år. fått goe priser samt go service.

og nu jobber jeg der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...