BMW-Vegardsen Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Da har jeg tatt ut motstanden å renska den å spraya den med elekrospray. Vifta var like død.(vifta er nyoverhala med nye børster) Hva er det neste jeg kan sjekke da??
KingB Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Hvis varmeapparatet kun funker på full guffe så er det motstanden som er gåen!
Oil drop man Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Hvis varmeapparatet kun funker på full guffe så er det motstanden som er gåen! Eller ikke funker i hele tatt,jeg hadde samme problem på min,der ble løsningen ny motstand.
BMW-Vegardsen Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 Skal prøve å ta ut motstanden, men den sitter ikke på førersiden der det er vist på den mekartips greia, så jeg så på passasjersiden å der sitter det en kontakt oppi.. hva er dette?? hvor er da denne motstanden?? HJELP. begyner å bli sint nå, drevet på imange timer uten å fått til en drit!!
-BMW525- Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... /sword.htm sjekk om du skjønner noe av denne
BMW-Vegardsen Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 motstanden var i orden.. men vifta er død? hva kan det vere da? hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå