Skautroll Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Fått skiftet clutchen på e30 320`n med nye sylindere, men når jeg klemmer den helt i bunn, vil den ikke løse ut. er et problem som kommer og går. den løser somregel ut når jeg har pedalen halvveis inne. kan det være luftingen?
kawaman Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Er det hydraulisk clutch du har? Så kan det vel kanskje være luft i systemet..
Skautroll Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 har tenkt tanken. På verkstedet de byttet hydraulikksylindrene satte de slavesylinderen med lufteventilen opp. har dette noen betydning?
kawaman Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Det skal ha liten betydning,men bedre og den oppover.. Vet mange biler er leie og lufte clutch'n,kanskje du må kjøre trykk ned i systemet? Men vist det er et verksted som har bytta det,ville jeg gått tilbake og klaget!!
Fliid Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 En BMW har da alltid hydraulisk clutch, hvordan det er med de riktig gamle veit jeg ikke. Vaier er avleggs for lenge siden. Men siden du sier det er ett verksted som har byttet det ville jeg selvfølgelig klaget. Luft i systemet kan være en ting ja. At lufteskruen er opp, ja sånn er det. Mange syntes det er vanskelig og lufte clutch, men ett verksted burde for all del kunne dette. Klag!
Skautroll Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 var den forrige eieren som hadde den på verksted. han gav opp å klage.
Sir Hofstad Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Gratulerer med E30en, Skautroll Kameraten min du handlet av, og vil tro det er MYE bil for pengene. Ikke sett den siden i fjor sommer, men vet hvordan den var... Vi byttet til ny Sachs clutch for 1 1/2 år siden, og jeg tror jeg ville nappet av kassa og sjekket tilstanden på den,utløserlager og trykkplate.
Skautroll Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 Joda. Det var muligen litt å ta i men, får det man betaler for:P Bunnpanna var fikset med stålplast, så det lå 5L olje på bakken når jeg kom ut i sta;o) Menmen. Det havner nok en b25 med megasquirt oppi der etterhvert håper jeg.
Sir Hofstad Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Javel, har ikke sett den siden i fjor sommer, og vet ikke hva som er skjedd siden selvfølgelig. Uansett var det vel ikke all verden du ga... Men får ha lykke til.
Skautroll Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 neida for all del. den er morsom den, men har en liten liste over ting som må fikses.
Sir Hofstad Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Synd det, var rimelig tipp-topp etter at vi hadde holdt på med den i forfjor sommer. Fikk skryt på PKK for tilstand under osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå