JulianS Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 ja for all del... drit i hva som ser tøft ut, er ikke no vits i å bruke tre ganger så mye penger på at bremsene skal se tøffe ut:) jeg har original iS motor i min nå, må sjekke hva som går best av iS å 325 en dag:D
Bare_egil Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 ja for all del... drit i hva som ser tøft ut, er ikke no vits i å bruke tre ganger så mye penger på at bremsene skal se tøffe ut:) jeg har original iS motor i min nå, må sjekke hva som går best av iS å 325 en dag:D okai, får se hva jeg gjør.. hehe, det kan vi nok gjøre en dag..
JulianS Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 jeg røyk toppakning på den nye motoren i går:( må ha nedi en motor som går før helga!!! også må jeg få på de nylakkerte mtech II fangerne:D
Bare_egil Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 jeg røyk toppakning på den nye motoren i går:( må ha nedi en motor som går før helga!!! også må jeg få på de nylakkerte mtech II fangerne:D kjedelig da, hvordan klarte du dette da?
TSL Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 familiebanebil. hvordan klarte du og knerte pakningen?. var det på den svarte el? bare egil. slissa er bare tull. men hulborra skiver gir bedre kjøling og sliter ikke skiver som osthøvla skivene, tror hulborra og yellowstuf funker fint.
Bare_egil Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 familiebanebil. hvordan klarte du og knerte pakningen?. var det på den svarte el?bare egil. slissa er bare tull. men hulborra skiver gir bedre kjøling og sliter ikke skiver som osthøvla skivene, tror hulborra og yellowstuf funker fint. og hvor får jeg tak i dette? ser at gs har bare grønne og røde klosser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå