IAXPOWER Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Kjøpte de fra koed.dk, men får de ikke til å lyse!! det hang 2 kontakter nedenfor venstre lykt fra før(til venstre i bildet), men bare den ene av de passet på tåkelyktene. Så jeg regner med de passer til noe annet..??så har ikke prøvd de. jeg sette opp det nye ledningsnettet, som dere ser på bildet var det 3 kontaker(til høyre i bildet), 2 grå og 1 gul de grå passet på tåkelyktene, men den gule vet jeg ikke hvor skal..? Jeg sette i ny bryter, så den skal det ike vere noe problem med. Det fulgdte også med et relé, noen som hvet hvor det skal plasseres?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IAXPOWER Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 ingen som har hatt det problemet før? har sett sikringsboksen til andre E-34, men ingen er like som mitt. Bilen er er 525 IAX 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Holdt på mye med E34, men har ikke sett slik boks før jeg heller. Den gule kontakten er til tempføler. Ville prøvd å koble til org tåkelysnett, den med gul/rød ledn og hvit kontakt ved siden av den gule til høyre i bilde. Den til andre siden ligger sannsynligvis tapet oppunder fangeren. Mener å huske det er det oransje releet til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IAXPOWER Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Takk for svar! fikk det til nå, var det oransje relét til høyre som måtte byttes ja..! brukte det gamle ledningsnettet som var der. bilde før grillen ble montert: Bildet etter(litt dårlig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå