Psyfoon Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Da ble det ny bruktbil på meg Har lenge tenkt å bytte ut E34'en med en E46 Touring pga. at jeg trenger en stasjonsvogn og endelig fant jeg en som falt i smak. Jeg får ikke bilen før i slutten av neste uke da jeg krevde å få utbedre noen punkter som ble funnet på NAF-test + at jeg fikk med en service. Litt info om bilen: 2002mod 318i Touring 2.0 143hk, Orientblå met. 127.000km Ekstrautstyr: Sportsunderstell Cruisecontrol M-sportsratt med skinn og multifunksjon Orig. alarm Alt eksteriør lakkert i bilens farge Rails Glass soltak, elektrisk Aut. avblendbart innerspeil Lyst treverk Armlene foran i skinn Sportsseter i helskinn, Hellbeige Varme i seter Lyktespylere Parksensorer bak Tåkelykter Regnsensor Xenon lys Automatisk klimaanlegg Kjørecomputer BMW Radio/CD Business HiFi høyttalerpakke Hvite blink runt om Innvendig lyspakke Rimelig greit utstyrt, mangler M-pakken da men... Her er noen bilder fra annonsen, får tatt noen bedre bilder når jeg får den hjem som jeg kan legge ut senere. Interiøret faller vel kanskje ikke i alles smak med tanke på fargevalg og lister (treverk), men jeg er en av de få (?) som liker treverk i bil og jeg synes at dette interiøret skiller seg litt ut fra mengden og gir en lys og eksklusiv følelse i bilen. Dessuten ser det bedre ut i virkeligheten enn på bildene Føler at jeg har gjort et godt kjøp og tror jeg vil trives med denne bilen. Det værste nå er ventetiden til jeg får den...!
tobben! Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Så ut som en fin bil, og jeg er enig med deg at interiøret var lekkert. Det var skikkelig fint og gir sikkert gofølelsen å sette seg inn i. Fin farge var det også.Grattis
Steffan C Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Gratulerer med "ny(ere)" BMW . Meget pen kombinasjon mellom farge på bil og interiør, og jeg er helt enig med deg når det gjelder treverk (Har sikker noe med alder å gjøre). Ellers, så hadde noen pene 18" og litt senk blitt supert på denne etterhvert
P.I.B Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Gratulerer. Ser ut som en pen Touring, med fin fargekombinasjon.
Psyfoon Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 Gratulerer med "ny(ere)" BMW . Meget pen kombinasjon mellom farge på bil og interiør, og jeg er helt enig med deg når det gjelder treverk (Har sikker noe med alder å gjøre).Ellers, så hadde noen pene 18" og litt senk blitt supert på denne etterhvert Ja, jeg må få kjøpt meg noen felger til sommeren. Det er 16" like felger på både sommer og vinter og sommerdekka er av ymse kvalitet så da må det til uansett. Jeg er ikke noe særlig fan av store felger selv om det er fint. Jeg synes ikke at utseendet skal gå foran bruksegenskaper så jeg vurderer 17" også. Dette er tross alt en bruksbil jeg skal kjøre med fra og til jobb hver eneste dag. Kan det ikke bli noe stumpete, hjulstøy og sporing med 18" og sportsunderstell? Skal bla. på biltur til Romania i sommer, 600 mil tur/retur så jeg vil nødig la komforten lide altfor mye. Tar gjerne imot erfaringer med 17 vs 18 og dekkdim evt. dekkmerke og felgtyper som fungerer bra/ser bra ut på denne bilen. Vedrørende senking så er jeg avhengig av å ha litt bakkeklaring da jeg kjører mye i grisgrendte strøk og på mye dårlig brøytet vei. Sportsunderstellet, som denne bilen er utstyrt med, senker bilen 15mm og kanskje det er nok? Får se når jeg får på andre hjul
Psyfoon Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 Gratulerer. Ser ut som en pen Touring, med fin fargekombinasjon. Takk for det P.I.B, hvilke felger har du på touringen? Ser utrolig bra ut. Er det BBS? (litt lite bilde så det er vanskelig å se) Hvor store er felgene, hvilke dekk og dim. har du og hvordan synes du det fungerer til daglig? Hvor mye senk har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå