Singda Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Merket altså en jordingskabel som var skrudd fast på motorfestet mitt for et par uker siden å nå merka jeg at jeg har glemt å satt den på igjen etter jeg har forsterket festet. er altså en 91 mod m50b25 motor, noen som veit va denne jordingskabelen jorder? hehe prøvde å søke men fant ikke noe svar
Fliid Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Jorder motoren og dertil all elektronikken. Har du flere jordingskabler, ja, bra. Er det den eneste, så se og koble den til!
Sir Hofstad Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Var slikt jeg mente i en tidligere tråd om å gjøre det "halvveis"... At du ikke har skikkelig kontakt til blokk osv kan forårsake mange av de problemene du har beskrevet den siste tiden.....
Fliid Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 hehe, halvveis suger. gjørr'e ordentlig gutt!
Singda Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 hehe,ja den ledningen glemte jeg faktisk, men jordet den ista nå men skjedde ikke noe forskjell,hehe, va jorder den egentlig?
Riefarn Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 All elektronikk... glemte å feste denne før jeg startet opp min etter jeg byttet endeleddene, og da gikk det sikring på sikring...
Singda Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 All elektronikk... glemte å feste denne før jeg startet opp min etter jeg byttet endeleddene, og da gikk det sikring på sikring... all elektronik? har tydelivis kjørt uten denne en stund nå å alle lysene funker og lysene i dashbordet osv, ellektronikken til alt i motorommet da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå