BimmerKing Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Har en E34 Sedan med nedfellbare seter. Nå har jeg nok byttet vekk touringinteriøret i ett M5-skinninteriør... Dette har ikke nedfellbart baksete. Kan det gå an å få inn det baksetet som ikke er nedfellbart i bilen min? Skjønner jo at jeg mangler bakplata som er i de uten nedfellbare seter, men er det mulig å få inn dette baksetet i bilen min, uten for mange arbeidstimer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Ja er fult mulig. Gjorde akkurat det samme i min for en uke siden Er ikke helt ferdig da jeg mangler festene til nakkestøttende. Tror de er skrudd fast i veggen så må lage til noe der. Mangler også skruhullene til festene nede på ryggen, så har ikke festet min der. Må også ha andre deksler til sikkerhetbeltelåsene på sidene. Jeg bytta også sikkerhetsbeltene på sidene da de satt fast i selve sete ryggen da jeg tok av den. Vet ikke om det er mulig og flytte de over da jeg ikke så noe særlig på de. Håper dette var til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Takker for svaret... Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå