rollertoy Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 kollisjonsskadet bak, liten skade i frontfanger + høyre forskjerm. Da er begge fordørene og bakdøren på passasjersiden borte.. Og bryterne til el. vindu.. den ene bærerarmen bak høyre side borte, begge fjærbein med dempere og fjærer borte.. Fortsatt mye igjen Eks: framseter i sort/grått... uten armlene.. 500,- pr.stk (demontert) Baksete 600,- (demontert) Komplett motor m50b20 uten vanos 4000,- starter og går som en klokke, ingen ulyder! (sitter i bilen). girkasse 1000,- (sitter i bilen). Lykter 300,- pr stk. (demontert) Panser 400,- (demontert) Småting kan jeg skru av, men større ting ser jeg helst at de som er intressert skrur ut selv, ellers så blir det et lite "skrutillegg" Priser kan diskuteres ved hurtig handel Ta kontakt på tlf: 48898812 pr-borrm@online.no
KJK Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Jeg trenger en grill og giveren på bakakslingen som gir signaler til speedometeret. Har du dette, og eventuellt hvor mye skal du ha?
rollertoy Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Holder til på vinterbro.. Ved tusenfryd..
bimmer 73 Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 kordan farge er det på bilen din?tenkte på vestre framskjerm.pris med frakt.
Ingebrigtsen Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Jeg trenger radiator, har du det? Pris? Nå blir jeg borte fram til helga så hvis det er sånn at du har det så send meg en pm så kontakter jeg deg til helgen igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå