Gå til innhold

Cd veksler E39 problemer! No Disc!?


Anbefalte innlegg

Var ute og luftet min e39 525 i dag og spilte musikk og koste meg. Men plutselig fant spilleren min ut at eg ikkje hadde noen cd`er i cd veksleren min. Kom opp No Disc da eg prøvde og slå den over på cd fra radio. Sjekket baki bagasjerommet om noen ledninger var løse og tok ut cd holderen og satt den inn igjen. Men det var forsatt ingen endring.

Noen gode forlsag eller ideèr? Noen som har opplevd lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ut cd-magasinet og ser du at armen som skifter cd'er faktisk går som den skal? Har hatt samme problem, men det var pga armen som skiftet cd'ene ikke gikk som den skulle og ikke klarte å lese av cd'ene som ligger i magasinet. Den sjekker alle cd'ene når du setter inn magasinet, og går ikke armen som den skal klarer den ikke denne operasjonen, og du får opp "no disc".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ut cd-magasinet og ser du at armen som skifter cd'er faktisk går som den skal? Har hatt samme problem, men det var pga armen som skiftet cd'ene ikke gikk som den skulle og ikke klarte å lese av cd'ene som ligger i magasinet. Den sjekker alle cd'ene når du setter inn magasinet, og går ikke armen som den skal klarer den ikke denne operasjonen, og du får opp "no disc".

Hva gjorde du for å fikse dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Får du ut cd-magasinet og ser du at armen som skifter cd'er faktisk går som den skal? Har hatt samme problem, men det var pga armen som skiftet cd'ene ikke gikk som den skulle og ikke klarte å lese av cd'ene som ligger i magasinet. Den sjekker alle cd'ene når du setter inn magasinet, og går ikke armen som den skal klarer den ikke denne operasjonen, og du får opp "no disc".

Hva gjorde du for å fikse dette?

På tide jeg svarer på denne kanskje? :lol: Bedre sent enn aldri...

I mitt tilfelle gikk armen som skifter cd'en trått. Dette førte til feilmeldingen "no disc". Så jeg demonterte hele cd-skifteren, smurte opp denne armen så den igjen kunne bevege seg lett, og skrudde skifteren sammen. Etter det har den fungert prikkfritt. Men det kan jo være at det er andre årsaker til at den ikke fungerer som den skal også. F.eks. at laseren er gåen.

Å kjøpe ny cd-skifter synes jeg var dyrt da jeg sjekket, så prøvde alle muligheter for å unngå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...