Rabies Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Har noen prøvd disse nyrene. Lurer litt på passform og hvordan det ser ut montert.
Arild G. Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 kjøpte noen slike nyrer da jeg hadde e36. såg akkurat likens ut, men var kjøpt på ebay. passformen var bra, men han jeg solgte bilen til sa at lakken på de begynnte å flasse av etter en stund. er ikke sikkert det samme er tilfelle hos de som selges hos schmiedmann da. bilde kan du se visst du trykker på (xE36 320i) i signaturen min.
Rabies Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 Se der ja. Må nesten ha sånne da. Så jo ikke ille ut. Men det blir shadowline på mine da. Det flasser vel ikke så lett heller.
jensemann23 Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 bumper denne. Fant ikke nyrer som var med crom kant og sorte inni til min. Noen som vet?
///Mysild Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 æsj! ser dust ut... bare smelt på... kjøp heller hele ramma, og gjør deg fortjent til facelift
///Mysild Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 ehhh... ja, vet om en som har slikt, man ser glipe i bunnene, siden facelift rammene skrår i bunn...
Hitokiri Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Vet det blir litt off topic, men jeg kjøpte facelift-nyrer til E39 fra koed her om dagen (540i- og M5-typen). Sitter som et skudd, koster småpenger, ser meget bra ut Sjekk om de har til E36 også.
///Mysild Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 er jo det han spørr om!? men som sagt, du får post-face grillene på pre-face ramma, men det blir seende rart ut... spes når du ikek har sort bil, for da blir glipa gjemt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå