Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
-hva virket rart?

Han skulle selge bilen sin så billi fordi han ikkje var intrisert i å tjene noen penger på den og dreit i om han tapte ei masse penger på den. Han kjøpte bilen for 260k for et halvt år siden.. Einaste som va galt med bilen var at den hadde en liten skade på front fanger, men kostet jo bare 2-3000 kr for å få dette fikset mente han.

Spurte elles om det var noen slitasjer på intriøret, desse påsto han va strøkne og ikkje hadde anmerkninger til skade..

Senere nå på kvelden har eg fått bilder av bilen, dei ser greide ut, men ser slitasjer på sidestøtta på fører side, noe han sier pr.telefon at er bare solyset som får det til å sjå slik ut, noe eg er 100% sikker på er slitt.

Så spør eg om det er ein ombygd m3? nei dette er ein org m3

deretter spør eg om det står at bilen er registert som ein m3 i vognkortet,

da får ej som svar at der står det 318is..Men denne bilen er ein orginal m3 karroseri med m3motor ut fra selger..Dette fordi han som importerte denne flyttet litt å diverse fra ein 318is får å sleppe engangsavgift og noe moms, noe eg ikkje heilt får til å stemme..

Så i vognkortet står det 318is og bilen er ein m3 ifølge selger...Fordi både chassis og motor er m3..Da spurte eg om eg kunne få chassis nr i vognkort og på bil og reg.nr.. Dette var ikkje mulig fordi bilen står på tronrud bil (Bmw) i drammen på service, så nevnte han og at diverse foringer osv var nylig skiftet.. Så sa eg at det er jo ikkje noe problem at eg kan vente til du får igjen bilen så du fåt tatt bilde..Så fekk eg som svar at eg kunne heller ta turen til drammen får å få sjå bilen og dei dokument han hadde å vise meg.. Så sa eg at eg reiser ikkje til drammen for å sjå på ein 318is, eg vil ha litt dokumentasjon på at dette er ein m3 og ikkje ein 318is.. Så bjynt han oppgjenn å forklare korleis bilen var registert og diverse..Så sa eg at dette hørest litt rart ut, så eg er ikkje intrisert..Da sa han at han skulle registere bilen som ein m3 vist eg kom å hentet bilen no, for han måtte bli kvitt bilen..Så sa eg at eg vil ikkje gå inn noen avtale på dette fordi det hørest litt rart ut..Så var det litt frem å tilbake til slutt var samtalen over..

Skrevet

Det er jo enkelte som tar seg bryet med å kødde med orginale biler fordi det blir billigere å forsikre om du har en ombygd 318is til m3. Det er helt høl i hue, men statistikken sier det er mindre ulykker med en ombygd bil framfor en orginal bil av den grunn at det er flere orginale langs veien enn ombygde. Og derav flere ulykker med orginale biler...

Jeg kjenner en som tok inn en e39 m5 fra Tyskland (tror jeg..). Denne fikk han ombygd til 528i før han igjen bygde den om til m5. Denne står det 528i i vognkortet på og er godkjent ombygd til m5. Selvom dette er en dønn orginal m5..

Tenkte bare det var det som var greia her, men uansett så høres jo typen ut som en man ikke vil ha noe med å gjøre!

Skrevet
Det er jo enkelte som tar seg bryet med å kødde med orginale biler fordi det blir billigere å forsikre om du har en ombygd 318is til m3. Det er helt høl i hue, men statistikken sier det er mindre ulykker med en ombygd bil framfor en orginal bil av den grunn at det er flere orginale langs veien enn ombygde. Og derav flere ulykker med orginale biler...

Jeg kjenner en som tok inn en e39 m5 fra Tyskland (tror jeg..). Denne fikk han ombygd til 528i før han igjen bygde den om til m5. Denne står det 528i i vognkortet på og er godkjent ombygd til m5. Selvom dette er en dønn orginal m5..

Tenkte bare det var det som var greia her, men uansett så høres jo typen ut som en man ikke vil ha noe med å gjøre!

Får meg ser det ut som om att det er dette som er blitt gjort, men uanz er ikkje personen så enkel med å ha å gjøre...

Skrevet

Virker som om han har tatt karosseri bytte på bilen!! Kræsjet sin 318, hentet en m3 fra tyskland, skrudd over motor, girkasse og kardang fra 318 på m3'en. Godkjent den som karosseri bytte, så gått hjem å satt tilbake m3 motoren, girkassa og kardangen!! Trodde du måtte ha 2 helt like biler ( 318 is ) for å gjøre det, men hvem vet!!

Skal hente en e36 m3 til tirsdag i sverige!! Moro!!

Skrevet
Virker som om han har tatt karosseri bytte på bilen!! Kræsjet sin 318, hentet en m3 fra tyskland, skrudd over motor, girkasse og kardang fra 318 på m3'en. Godkjent den som karosseri bytte, så gått hjem å satt tilbake m3 motoren, girkassa og kardangen!! Trodde du måtte ha 2 helt like biler ( 318 is ) for å gjøre det, men hvem vet!!

Skal hente en e36 m3 til tirsdag i sverige!! Moro!!

Somme so e heldige jah:)

Skrevet

Kan si så mye som at han som skal selge denne er veldig useriøs, og virker som han bare finner på alt mulig.

Jeg har selv vært å sett på bilen fordi han skulle selge meg interiøret. Du sa tidligere at han hadde sagt at interiøret er strøkent det er faktisk helt sant skulle ikke trodd det siden det kommer fra han, men det var ikke noen hull, merker eller flekker som det ofte kan bli i stoffet.

Det han sa til meg som tydeligvis bare er tull er at han skal selge interiøret fordi han skulle bygge om hele bilen til banebil og skulle derfor ribbe hele bilen, han sa også at han hadde bestillt nye stoler og jeg skulle derfor få interiøret så fort han hadde fått de nye stolene. Tiden gikk og den gikk jeg hørte ikke noe fra han, men plutselig fikk jeg en PM av han (ja han er medlem her på forumet) på den PMen stod det at han hadde mistet nr mitt og at jeg skulle ringe han for nærmere avtale om interiøret, så jeg ringte han dagen etter at jeg hadde lest den PMen han sa at han ikke hadde fått de nye stolene enda og at jeg derfor måtte vente litt til. Og nå har det nesten gått en måned til så jeg prøvde å få kontakt med han i forrige uke uten hell. Og nå ser jeg at han skal selge hele bilen grunnet firmabil, han driver egen sushi resturanten i drammen.

Han virket veldig seriøs da jeg var å så på bilen hans og interiøret noe han tydeligvis ikke er!. Han fortalte om alle planene han hadde for bilen og at han bare skulle bygge den for banekjøring. Han snakket også da om at bilen er helt original, men er litt i tvil nå siden han sier at det står 318is i vognkortet og jeg nå vet at hele karen er useriør person.

Han kunne hvertfall vært ærlig med engang og sagt at han ikke skulle selge interiøret fordi han skal selge hele bilen. Og å ikke svare når jeg prøver å få taki han er rett og slett uprofft.

Håper han leser denne tråden!

Skrevet

Okey, ja nei han nevnte ein person som hadde gitt han bud på 8000kr for seta, var kanskje deg det da..Ja nei blikje bil som det ikkje står kva det er i vognkortet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...