Magnus F Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Ja det var meg. Hvorfor nevnte han det egneltlig vist han skal selge hele bilen ? Eller fikk du et tilbud om å kjøpe bilen uten seter ? haha
Haug Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Hadde lett styrt unna bilen når selger er sånn.
vetu03 Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Kanskje han bare trengte 8000 til firma bil?! Å tenkte at fikk han solgt setene å var det i boks;) Hehe, neida! Fra spøk til allvor.. Tror nok jeg hadde styrt unna denne bilen ja.. Vært borti noe av det samme når jeg skulle kjøpe meg bil for et godt et år siden, en bil jeg var innterisert i og det stod 185hk eller noe. Var en e36, tenkte kanskje det var en 325 som han hadde bremsa og fått ut det eller et eller annet. Spurte han flere ganger om det var 325 uten svar. Så sa han at det var en 323. Jeg ble litt usikker og sjekket litt rundt. han sa også at den akkurat hadde vært på eu kontroll uten feil. Så ringe til biltilsynet og sjekket, og det viste seg at det var en 320 og ikke var eu godkjent, skulle inn om 2 månder. Han sa da at den gikk litt bedre enn en 323 derfor 185hk, han hadde ikke byttet noe utenom filter og eksos. hehe.. Mange man kan begynne å lure på. Så hadde skygget unna.
saevik Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 Ja det var meg. Hvorfor nevnte han det egneltlig vist han skal selge hele bilen ? Eller fikk du et tilbud om å kjøpe bilen uten seter ? haha Hehe, nei det var jo noe skryt om hvor mye kan kunnet få får dem da når eg snakket om at dei såg slitt ut:P Ditte blir berre dommere å dommere:P
Captain Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 hmm...something smells fishy... Uansett, sett at alt er i orden, og du kjøper denne, så får du jo selv samme styret med og prøve og forklare at den er orginal M3 den dagen du selv skal selge...
Magnus F Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 En original M3 skal hat et vognkort det står M3 i ! Har man ikke råd til at det står M3 i vognkortet grunnet forsikringa har man heller ikke råd til M3 så enkelt er det. Skulle uhellet være ute så er det like ille å ha en original M3 som det står 318i i vognkortet som og å ha en 318i som har M3 motor uten å være godkjent.
haavard Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Hehe, den der ja. Den rulla nok ut fra fabrikken som m3 ja, og såvidt jeg vet ble regga som is i forbindelse med karossbytte. Men at tollvesenet hentet skiltene, om avgift er betalt vet jeg ikke.
elieeg Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 høres ikke bra ut. ville funnet meg en annen bil og heller betalt litt mer for å få en original m3 som det ikke er så mye usikkerhet rundt. virket som en kjeltring... styr unna er mitt tips..
saevik Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Skrevet Februar 18, 2008 høres ikke bra ut. ville funnet meg en annen bil og heller betalt litt mer for å få en original m3 som det ikke er så mye usikkerhet rundt.virket som en kjeltring... styr unna er mitt tips.. jamen, det er jo da ikkje så lett å finne en m3 som ein har lyst på her i væra;) men uansett so blir det ikkje den bilen der på meg..
Dr_S Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 "det står 318is i vognkortet men det er en org M3" lol, det var dagens!
BreitBau Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Menne? Hmmm.. Hvordan kan dette bli billigere? Om du tar med arbeidstimer? 1. Du må få tak i en M3 i utlandet 2. Du må få tak i en 318is av samme årsmodell siden du ikke kan sette inn en gamlere motor og få det godkjent. (Hvis 318is motoren var nyere kunne du sat i den, men da kunne du jo ikke fått godkjent den som ombygd m3 igjen? 3. Du må faktisk bytte over alt? Hvor mange timer? 4. Du må faktisk bytte alt tilbake igjen? Hvor mange timer? 5. Du må faktiskt inn og ut av verksted og BT så j*** mange ganger... 6. Om det er gjort skikkelig, er det jo da bytta ut alle bolter og muttere når du har skrudd de ut.. En gylden regel er at etter en bolt eller mutter er skrudd til med moment, så mister du strekket i den ved å skru den ut igjen.. Hvormye koster 2x boltsett? Hvor mye billiger kan dette bli? Hvis jeg anslår at en slik jobb tar 50 timer? (WILD guess), og du må gjøre det 2 ganger, altsp 100 timer.. Og jeg anslår verdien av fritiden min til 300 kr timen.. Så er du jo oppe i 30 000... Pluss alt bryet.. Nei har du ikke råd til M3 så har du ikke råd til M3..
Espen M33 Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 høres ikke bra ut. ville funnet meg en annen bil og heller betalt litt mer for å få en original m3 som det ikke er så mye usikkerhet rundt.virket som en kjeltring... styr unna er mitt tips.. jamen, det er jo da ikkje så lett å finne en m3 som ein har lyst på her i væra;) men uansett so blir det ikkje den bilen der på meg.. Tips: Kjøp en original og uskrudd en. Enda bedre tips: Kjøp min !!
saevik Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 høres ikke bra ut. ville funnet meg en annen bil og heller betalt litt mer for å få en original m3 som det ikke er så mye usikkerhet rundt.virket som en kjeltring... styr unna er mitt tips.. jamen, det er jo da ikkje så lett å finne en m3 som ein har lyst på her i væra;) men uansett so blir det ikkje den bilen der på meg.. Tips: Kjøp en original og uskrudd en. Enda bedre tips: Kjøp min !! Bilde da? pris? info?
Espen M33 Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 høres ikke bra ut. ville funnet meg en annen bil og heller betalt litt mer for å få en original m3 som det ikke er så mye usikkerhet rundt.virket som en kjeltring... styr unna er mitt tips.. jamen, det er jo da ikkje så lett å finne en m3 som ein har lyst på her i væra;) men uansett so blir det ikkje den bilen der på meg.. Tips: Kjøp en original og uskrudd en. Enda bedre tips: Kjøp min !! Bilde da? pris? info? 100% original, og har kun hatt voksne eiere. Og ja, kilometerstanden stemmer, men den er kjørt vel 1.000Km etter jeg tok bildet tror jeg. Den står på vinterlagring nå så jeg har ikke sjekket helt nøyaktig. 100% rustfri. Pris.... Tja, 230.000 ? Og: Dersom du synest fargen er litt spesiell... Kom og se bilen. Den er faktisk skikkelig fin i den fargen der! Og ikke minst. Bilen har aldri vært kollisjonsskadet. Absolutt alt av lakk er originallakk! Den står i Molde, så er ikke lange veien
saevik Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 høres ikke bra ut. ville funnet meg en annen bil og heller betalt litt mer for å få en original m3 som det ikke er så mye usikkerhet rundt.virket som en kjeltring... styr unna er mitt tips.. jamen, det er jo da ikkje så lett å finne en m3 som ein har lyst på her i væra;) men uansett so blir det ikkje den bilen der på meg.. Tips: Kjøp en original og uskrudd en. Enda bedre tips: Kjøp min !! Bilde da? pris? info? 100% original, og har kun hatt voksne eiere. Og ja, kilometerstanden stemmer, men den er kjørt vel 1.000Km etter jeg tok bildet tror jeg. Den står på vinterlagring nå så jeg har ikke sjekket helt nøyaktig. 100% rustfri. Pris.... Tja, 230.000 ? Og: Dersom du synest fargen er litt spesiell... Kom og se bilen. Den er faktisk skikkelig fin i den fargen der! Og ikke minst. Bilen har aldri vært kollisjonsskadet. Absolutt alt av lakk er originallakk! Den står i Molde, så er ikke lange veien Litt spess farge ja, skal være eni i det, men km.standen var jo syk da:P Årsmodell dette er da? imortert når? av deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå