Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant plutselig ut at jeg har kast i dekket mitt bak idag.sjekka bolter og alle var ordentlig fastskrudd.lufttrykk var greit og hjulkapsel(ja jeg veit..haha..så morsom..hu kjører med hjulkapsel!) satt fast greit så var ikke fantom"syn" :wink: dro og nappa i dekket og og det satt helt greit fast. ser ikke noen skader i felgen heller. tips? er snakk om ganske greit med kast,men ingen viberasjon i vanlig kjørefart.

Skrevet

hmm..skrudde av idag og testa med sommerdekk,og det funka fint..skrudde på vinterdekk igjen og da var det kast i det igjen..kastet går utover på en måte(venstre bak). holder det med å teste avbalansering først ??? og viss det ikek funker får dere donere meg et nytt dekk...hehe 8)

Skrevet

Er det dekket eller felgen som går 'utover' da du dreier rundt hjulet?

Veldig sjelden man får kast i dekket, ofte er det kombinert med at bilen har stått stille i lang tid med moderat lufttrykk. Da kan dekket miste formen noe.

Skrevet

ser ut som det er hele dritten...derfor jeg trudde det var noen muttere som var løse..men det var det jo ikke...bilen har ikke stått,men blitt kjørt hver dag siden jeg kjøpte den i desember iallefall...

Skrevet

Da er det nok felgen som er skjev. Er sjelden begge er ødelagte..

Heldigvis er ikke E30 felger dyre, brukte.

Skrevet

da kan jeg innformere om at jeg er på utkikk etter ny felg;) hehe...den var vist så skakk atte det ikke var vist å rette opp igjen(avbalansering).så er det noen sm har en i nærheten av jessheim så bare si ifra;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...