ReWrite- Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Selger min E30 320i til HBO 20.000kr! Er en stygg sprekk i frontruten, som ikke kan sees på bildene, men ellers er bilen fin. Har kjøpt inn tåkelys som jeg har liggende i eske, slik at dette kan monteres hvis ønskelig. Bilen har rullet 227k kilometer, men har fått regelmessige oljeskift med ca 10.000km intervall, kun på helsyntetisk under mitt eie.. Importert fra Tyskland i 99, opplakkert pga skade på høyre side, med nytt panser og høyre forskjerm. http://www.velocity-gaming.net/bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Er dette den bilen som er importert fra Tyskland i '99 og som er lakkert på hele høyre side pga. skade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite- Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 Japp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Hvor holder du til? Meget pen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite- Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Står i bærum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 kontakt meg 30.02 dersom denne ikke er solgt innen da... fullt kjørbar på prøveskilter ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Har du noe mer info om bilen? Rust, nylige deler byttet osv? EU? All info er god info Interessert i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite- Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Det er skilter på den, og bilen er i daglig bruk. Bilen ble pusset opp sommeren som var, og ble satt skilter på i midten av juli. Dette er første vinteren bilen har blitt kjørt på Norske saltete veier, og det er vel ingen synlig rust på bilen, er jo selvfølgelig overflate rust osv på endel understellsdeler, men ingenting kritisk. Er som sagt store sprekker i frontruten som gjør at denne trengs og skiftes, mangler også en liste på førersiden i dørken, foringer foran begynner og bli sletne, bak er det helt fint da mye av det ble byttet før bilen ble satt skilter på. Eksosanlegget er nytt fra Kat og bakover, og det er en litt mer buldrene lyd i bilen, men ikke noe boyracerbuldring som jeg er en motstander av. Frontleppen forsvant i vinter, tror jeg har en liggende ekstra, men er usikker. Nytt varta batteri i august da det gamle rælet konka. Viftereimen røk på Fredag, satser på og få byttet den idag da jeg har alt av deler liggende. Regreim ble byttet på 176000 i følge tidligere eier, uten at jeg har fått fremvist kvittering etc på det.. Ny CD-Spiller og Frontsett av den "billige" typen. Er hull i hattehylla til 6x9" høytalere som er laget av tidligere eier, ligger også kabler til dette lagt opp. Nye 14" Felger og piggfrie vinterdekk til denne sesongen, kjøpt på dekkvarehuset.no. Har 4 stk 17" felger med BMW logo på, 2 med gamle dekk og 2 uten dekk. Plastryggen på førerstolen er litt løs, men kan sikkert festes opp. Bilen selges på kjøp av Alfa Romeo Nå går det til helvete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Er dette den bilen som er importert fra Tyskland i '99 og som er lakkert på hele høyre side pga. skade? Reply: Japp! Hva slags skade var det snakk om? Vet du om bilen har vært skadet tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 ser du selger pga av Alfa, er det med andre ord overhodet ikke interessant med npe innbytte?? Skulle kjøpt bilen på flekken om det ikke var for at garden er full i utgifter, derfor jeg spør.. evt må jeg kvitte meg med noe på andre måter og da er sikkert bilen solgt innen da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite- Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Definer ombytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Har en 96 318 tds touring som kan byttes inn, evt en 78 opel kadett c.. Kan ta det på PM om det er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Hva med bilder slik den er i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite- Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 Skal ordne bilder idag, men det blir da dårlige mobilbilder .. har ikke noe bra kamera.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg