conan Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Tenkte og prøve et lite treff på fredriksten festning førstkommende lørdag 23/2-08. Starter kl 14. På P-plassen, der er det god plass. Hadde vært morro om mange gadd og komme, oxo dere fra drammens området Er vel på tide og ønske sommeren og varmen velkommen til vårt langstrakte og avgift belagte land Vel møtt alle sammen......
325icab_88 Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Jeg tar meg en tur, drar med ett par kompiser også
conan Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 Fett stian. Bare og håpe at flere kommer, så vi kanskje kommer skikkelig igang igjen før sommeren
325icab_88 Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Tydeligvis dårlig med interresse for dette i østfold?
conan Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 Kanskje bmw eiere er vanedyr? hehe, redd for det ukjente? Kom igjen a folkens.. Sign up.... La oss treffest til lørdag med bmw råning på eftan i halden...
R Andersen Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Perfekt sted for biltreff, men passer dårlig for meg da. Skal på hockeytur til Sverige, og bilen står vinterlagret.
Deadsent Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Lite aktivitet her gett... Slutter på jobb klokken 2 i morgen så kan sikkert kjøre en sving opp ditt
Glenno Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Lite respons? Var slik da vi dro igang drm mini treffene også. Stå på folkens Syntes Fredrikstad blir litt drøyt (ca 20 mil en vei for mitt min del) men får dere dratt opp litt flere på tråden/treffet som skal, kan det kansje la seg gjøre . (EDIT: Fredrikstad/Halden). Bmwccn øst prøver denne perioden få til litt aktivitter. F.eks er dekksparking nærmere Oslo distriktet og tanken om kansje Østfold kansje kan bli en del av bmwccn avd øst. Men dette har så langt bare vært prat. Kunne vært artig å høre fra flere østfoldinger om dette virker intressant. Send meg gjerne enn pm.
Morty999 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 glenno.. skal ikke tenke sånn når det er treff vell? desverre har jeg ikke noe bmw å komme med.. hadde jeg hatt det så hadde jeg lett kommet.. selv uten lappen
Glenno Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 glenno.. skal ikke tenke sånn når det er treff vell? desverre har jeg ikke noe bmw å komme med.. hadde jeg hatt det så hadde jeg lett kommet.. selv uten lappen He he du har vel litt rett i det egentlig . Hadde vært gøy om det ble flere biler fra f,eks drm i følge da
Morty999 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 du maser på ALLE om å komme tild rammen.. hehe men å dra til fredrisktad/halden for deg.. det er farlig.. hehe ikke bra holdning..
Glenno Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 du maser på ALLE om å komme tild rammen.. hehe men å dra til fredrisktad/halden for deg.. det er farlig.. heheikke bra holdning.. Ikke mast jeg, kun gitt info om prøve få til treff i drm da jeg tror at dette ligger godt sentralt til fra flere steder (Buskerud/Vestfold/Oslo/Østfold) . Men fint om det skjeer noe i østfold også da Hvor sentralt er egentlig Fredrikstad sett iforhold til å dra med seg andre områder? (bare et spm) (Edit: Fredrikstad/Halden). EDIT: Ikke farlig komme til østfold, tross alt bodd i sarp og var der senest for 14 dg siden EDIT: Holdning, hmm he he ja ja rette personen kansje..
R Andersen Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Syntes Fredrikstad blir litt drøyt (ca 20 mil en vei for mitt min del) men får dere dratt opp litt flere på tråden/treffet som skal, kan det kansje la seg gjøre . PS! Fredriksten festning ligger i Halden ca 3 mil syd for plankebyn..
kawaman Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Er klar for en tur til Halden jeg... Får håpe det blir noe respons på detta da
Glenno Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Syntes Fredrikstad blir litt drøyt (ca 20 mil en vei for mitt min del) men får dere dratt opp litt flere på tråden/treffet som skal, kan det kansje la seg gjøre . PS! Fredriksten festning ligger i Halden ca 3 mil syd for plankebyn.. Uff , ja selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå