Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Morty999 skrev:
du maser på ALLE om å komme tild rammen.. hehe men å dra til fredrisktad/halden for deg.. det er farlig.. hehe

ikke bra holdning.. ;):(

Han har vel aldri mast om folk skal komme til drammen da morty bokstavlig talt hehe :D Folk har kommet av frivilje. Vis du husker litt tilbake så "Var jo du som hadde dratt i gang drammens treffene" ikke sant? Eller bare ikke... Hehehe men samme for meg. Og det er vel ikke no bra holdning å kjøre uten lappen el ?Eller tenkte på å gjøre det igjen. Setter en strek over den samtalen her nå jeg.

Skrevet

Hmmm, da er kl 14 og jeg lurer på om noen møtte? Sitter hjemme med havarert cluch og kommer meg ingen steder. en som driver og skifter cluch for meg nå men blir ikke ferdig ennå på en stund :( Fint vær var det oxo.

Skrevet
  conan skrev:
Hmmm, da er kl 14 og jeg lurer på om noen møtte? Sitter hjemme med havarert cluch og kommer meg ingen steder. en som driver og skifter cluch for meg nå men blir ikke ferdig ennå på en stund :( Fint vær var det oxo.

Selvfølgelig møtte jeg opp...

Men jeg var vel kun den eneste også da,som stod der og koste meg med varm kakao fra statoil..

Neste gang får du ta bussen da vettu!!!!

Skrevet
  kawaman skrev:
  conan skrev:

Selvfølgelig møtte jeg opp...

Men jeg var vel kun den eneste også da,som stod der og koste meg med varm kakao fra statoil..

Neste gang får du ta bussen da vettu!!!!

Var det bare du som møtte opp?? Dette er for dårlig ass. Men all honør til kawaman for og faktisk møtt opp. Drivd og skrudd bil i dag så, derfor jeg ikke fikk kommet. Ved et såpass labert oppmøte gidder ikke jeg prøve igjen. S ballen kastes vidre og havner vel i fjordparken igjen.

Skrevet

Så da blei det faktisk en tur med mc'n istede. Kan ikke si jeg angrer på det nei...

Ja,detta var for dårlig oppmøte syns jeg,når faktisk noen prøver og få det litt sosialt for oss bmw folk!!

Skrevet
  olejørgen skrev:
Hadde jeg sett dette litt tidligere så hadde jeg tatt en tur.Gi ikke opp gutter bedre lykke neste gang. Og Glenno! blir det noen fler treff i Drammen snart?

Ble veldig forsinket (grunnet bla,bla..) og hørt det var dårlig respons på tråden når jeg ringte noen for å sjekke. Så da ble det flesketur istdenfor.:-)

Tja håpet at noen andre kunne dratt igang noen treff iår jeg. :wink:

Ble styremedlem av avd øst og håper jeg kan få dratt igang noe via avd da veit du :) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...