E30 Turbo Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Vurdere å selge gamlegrenrøret mitt, turbo'en blir toppmontert, ingen mods for at den skal passe i E30, kommer også til å bytte alle plugger uten å ta av grenrør. Er uttak til ekstern wastegate, men kan sveises igjen visst ønskelig. Wrappet med eksosbandasje og coatet sølv. 3000,- Kan evt. også selge turboen, en GARRETT T04B, A/R 1.00, usikker på turbinhus, men er god for hvertfall 500hk. Polert turbinhus. Lager/tettinger var byttet da jeg kjøpte den, MEN; ventiltettingene mine var TOTALT ferdige, og jeg ble plaget med oljerøyk når jeg kjørte, og det piplet litt oljesøl ut av downpipen. Overhalte toppen, men gjorde ikke rent hverken intercooler eller rør til/fra turbo. Den sluttet å ryke, men det piplet litt olje enda i flensen i downpipen. Kan være olje som ligger i cooler'n/rør. Usikker! Men det er ingen glapp/slakk i turbo'en!! Slumpes siden jeg er usikker for 2000,- Er noen dårlige bilder her: http://www.vardo-ruta.no/wip4/detail.epl?id=134394 Kan ta flere visst ønskelig (er ikke wrapped/coated på disse bildene)
E30 Turbo Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 1500 for turbon.. hvor bor du? Bud notert! Bor i Finnmark. Drar til Oslo en tur kommende torsdag, og kan evt. ta det med dit visst noen er inntr.
ALPINA-B6 3.5 Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 skikkelig bilde av grenrøret hadde vært int.. Mvh Tom egil
E30 Turbo Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 Har lagt ut noen bilder av grenrør og turbo her: http://www.vardo-ruta.no/wip4/detail.epl?id=210125 Hadde jo ikke wrappet hele grenrøret som jeg trodde!!?? *flau* Så også nå at coatingen ikke var så helt bra, men kan få de til å gjøre det på nytt! Skulle tåle denne varmen mente de! Wastegaten jeg har kjørt med har vært såkalt "screaming wg" dvs. utblås rett i friluft, og ikke tilbake i eksosen! (bråket ikke noe særlig mer dog)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå