toomas Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 ønsker ny vanos da den gamle lager mange rare lyder og bilen går dårligere hvis noen har eller kan gi meg en forklaring på hvordan jeg kan finne ut om jeg kan reparer den gammle med repp sett hadde jeg blitt happy mvh thomas smith
toomas Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 har og et par angle eyes lamper som jeg bytter mot orginal lamper hvis noen er interessert. brukt men helt i orden. men man må komme til holmestrand vestfold for og bytte da jeg ikke gidder og kjøre uten lys mens lampene sendes.
toomas Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 glemte og nevne at jeg har en e36 cupe så bytte lykter må være fra cupe
themicro Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Heisann. Jeg har hatt ett motorbytte i min 320, og jeg har en Vanos enhet til overs. Eneste problemet er at hvis du skifter den, så må du på ett merkeverksted for å få justert den riktig, hvis ikke kan du ta ventilene dine.
toomas Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 såpass ja trodde det skulle være en grei sak og bytte jeg. http://www.drvanos.com/docs/stage1.pdf
toomas Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 foresten hvor langt har motoren vanosen sto på gått?, hvor i landet holder du til? og hvor mye skal du ha for vanosen? har fått tilbud om annen vanos her inne også men velger jo såklart den som er billigst om kilometer på motorene er ca samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå