andybooy Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 hallo, lurer litt på hvilken pakning jeg skal bruke når jeg skal kjøre trykk på motor, (turbo) har en orginal liggende, går de ant å gjøre noe med denne? tenkte egentli ha en forsterka, men hva er best og slikt? har hørt mye snakk om at noen har prob med at noen typer pakninger blir lekk og slikt. noen som vet hva man bør satse på?
andybooy Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 pianotrå som pakning på toppen? hva?
andybooy Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 for de var hvilken top pakning jeg skulle bruke:p ikke andre ting:p
325ixturbo Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 hvis du har frest spor til pianotråd i blokka brukes orginal pakning, skal du kjøre turbo? hva er kompresjons forholdet dit? mange bruker mls,
andybooy Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 aah, tenkte ikke så langt jeg, men har ikke frest noe spor nei, har ikke noe fres. vet ikke hvilken komp jeg har, det er litt av problemet mitt. har et bilde av stempel og slikt, men har ikke peiling på hva det er slaks stempel. litt uklårt bilde men (var mørkt ute)
andybooy Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 hvis du har frest spor til pianotråd i blokka brukes orginal pakning, skal du kjøre turbo? hva er kompresjons forholdet dit? mange bruker mls, men du kunne ikke tenke deg forklare litt om pianotråd og slikt da? har ikke bygd så mye motor før akkurat, mest fjøsmekk turbo rett på org motor, å kjøre til de smeller;) men tenkte jeg skulle ha den til og vare denne gangen;)
plumbo79 Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Pianotråden skal ligge 0.7mm ned i blokk og 0.3mm over 2mm fra kant.
andybooy Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 aah, alså, 2mm fra syl veggen, 0.7mm ned i blokka og 0.3 åver? som en ring rundt? da sjønner jeg litt mere;) takktakk
andybooy Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 men er ingen som vet hvilken stempel dette i blokka mi er:p eller hva de kan være, de ser ikke ut som de er ned dreide heller;p ser helt orginalt ut.
TSL Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 hvis blokka er en std 2,7l så er det vel eta stempler. hvis plakka da ikke er frest ned vil du få supert turbo komp med en 2,5l topp. bruk std pakning el få tak i en skjørekants pakning. bruk arp bolter. hvor mye du skal lade, hvordan turbo-dyser osv, osv har mue og si for hva du skal velge. hvor mye hk er du ute etter.
andybooy Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 har 2.5 topp, er 2.5 blokk også, men er bygt til 2.7 ikke jeg som har gjort dette, men kan stemme at det er eta. jeg er ute etter så mye som muli, har ikke tenkt på dyser og slikt ennå, tenkte først og sette sammen toppen og blokka liksom, har turbo som vistnok skal lade 500hk vis motor tåler de, så skal ha så mye som mulig jeg, skal ha haltech datasprut, dyser og slikt er litt usikkert ennå, men får se;) skal være muli å ha doningen på veien;) å kansje jeg nøyer meg med 300hk, åsså får en 350-400 til å hærje på bane med etter vært;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå