Thomaz Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Motoren tenner litt og stopper igjen ved oppstart.. Har vært litt trøblete innimellom før med litt fjusking og sånn, men har kommet seg igjen.. Motoren gikk helt fint forrige dagen før den ble parkert.. Er det noen som har noen synspunkter om hva det kan være? Er forresten en s50b32 motor..
Bonden Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Får den bensin går pumpa ? Hvis du spruter startgass rett i innsuget går bilen da ?
Thomaz Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Skrevet Februar 18, 2008 Har ikke prøvd startgass nei.. Er det bra å bruke på motoren? Det som er rart er at den gikk helt fint før den ble parkert.. Jeg tror kanskje det kan være no startsperre etc som slår inn? Har vært litt kranglete noen ganger før å som sagt..
-Sammy Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 For å sjekke om bensinpumpa går så kan du løfte av sittebenken bak. Så får du noen til å vri om tenningen til siste punktet før den skal starte, mens du legger øret nedtil det runde metalldekslet på høyre siden. Da skal du greit høre om pumpa starter. Ellers så kan det vere en coil som ikke er helt 100%. Var en 320 e36 jeg var borti, den ville ikke starte da den hadde én dårlig coil. Den hostet og fusket slik du beskriver. Håper du finner ut av det !
Sweet_Protec Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Jeg hadde dette problemet på min M20B25 motor, og da var det rett og slett fukt på hjernen.. kan være luft mengdemåleren også..
Hyggmaister Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Bilen har stått en stund sier du? Spesielt om den ikke har stått med full tank, vil det fort gå kondens i bensintanken...
Thomaz Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 Har prøvd å hatt på kondens fjerner.. Var litt rar i sommer og.. Men nå er det ikke sjangs å få den til å gå mer enn et par sek før den dør..
bimme Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Hørtes ut som en startsperre som fusker men er kanskje helt på bærtur her...
Azeton Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Har du sjekket bensinpumpa som det står lengere her oppe? Hadde akkurat det samme greiene på min bil da bensinpumpa ikke ville starte.. Når du slår på tenninga så starter den i noen få sekunder før den gir seg igjen. sjekket det?
Thomaz Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Oki.. Da for jeg prøve det:) Er nødt til å være no sånt, for har gått som ei klokke ellers:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå