Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Motoren tenner litt og stopper igjen ved oppstart.. Har vært litt trøblete innimellom før med litt fjusking og sånn, men har kommet seg igjen.. Motoren gikk helt fint forrige dagen før den ble parkert..

Er det noen som har noen synspunkter om hva det kan være?

Er forresten en s50b32 motor..

Skrevet

Har ikke prøvd startgass nei.. Er det bra å bruke på motoren? Det som er rart er at den gikk helt fint før den ble parkert.. Jeg tror kanskje det kan være no startsperre etc som slår inn? Har vært litt kranglete noen ganger før å som sagt..

Skrevet

For å sjekke om bensinpumpa går så kan du løfte av sittebenken bak. Så får du noen til å vri om tenningen til siste punktet før den skal starte, mens du legger øret nedtil det runde metalldekslet på høyre siden. Da skal du greit høre om pumpa starter.

Ellers så kan det vere en coil som ikke er helt 100%. Var en 320 e36 jeg var borti, den ville ikke starte da den hadde én dårlig coil. Den hostet og fusket slik du beskriver.

Håper du finner ut av det !

Skrevet

Har prøvd å hatt på kondens fjerner.. Var litt rar i sommer og.. Men nå er det ikke sjangs å få den til å gå mer enn et par sek før den dør..

Skrevet

Har du sjekket bensinpumpa som det står lengere her oppe? Hadde akkurat det samme greiene på min bil da bensinpumpa ikke ville starte..

Når du slår på tenninga så starter den i noen få sekunder før den gir seg igjen. sjekket det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...