vIc2r Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Hvor sitter abs relet mitt? Har sjekket i sikkringsboksen. men der sitter det ikke... Der det skulle ha sittet er det bare helt tomt. ingen kobling til og sette i rele engang.. Har hatt problemmer med absen helt siden jeg kjøpte bilen, hadde den inne på diagnose test, og der kom det fram at det var et problem med Abs/motorstyre rele... Men finner jo ikke rele noen steder.... Er en e36 cab.. 318.. 1998 model.. Hjelp.......
Bonden Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Hvis rele mangler i boksen i motorromet er det ikke så rart at du får en feil på diagnosen ?.
vIc2r Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 Har abs motorstyring og alt. men rele er ikke der... som sagt det er ikke en kobling til rele der eller. er helt tomt. Så lurer på om dte kan sitte et annet sted i bilen.... Vet golf har den under setet feks...
-Sammy Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Sjekket under rattet? Sitter noen releer der, men jeg husker ikke helt hvilke da..
vIc2r Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 hmmm. har ikke sjekket der nei. Skal ta og sjekke der og bak hanskerommet i morgen så for jeg se om jeg finner det... utrolig frusternde
hao Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Bak hanskerommet...sølvfarget klump Feil. Sitter i sikringsboks viewtopic.php?f=1&t=181288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå