saas Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Da var tiden her, og jeg skal handle inn noe snaks som lager lyd Er det noen som har noen tips til hva som trøkker i en E34? Da tenker jeg selfølgelig på en sub, kjenner noen som skal bestille fra sonicelectronix.com så det må være noen "kjente" merker, som Alpine, Rockford osv.. Var på tanken av en (eller kansje to ) Rockford T2 subber, noen som har erfaringer med den? Noen bedre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 alle har sin mening om dette, sier jeg en ting sier en annen noe annet, så dette er ikke lett å svare på, men gå for kvalitet produkter og bandkasse i E34 om man vil ha trøkk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 jeg har bestilt 2x kicker l5 12" (firkantsubber) håper det skal slå litt.. blir dog satt i lukket kasse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saas Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 jeg har bestilt 2x kicker l5 12" (firkantsubber)håper det skal slå litt.. blir dog satt i lukket kasse.. Blir sikker bra ja! Vurderer fortsatt hva jeg skal pynte bagasjerommet med! Er fortsatt åpen for forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Hvilken høytalere kan man sette i de orginale "hullene" uten om å måtte koble masse om pga org delefilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saas Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hvilken høytalere kan man sette i de orginale "hullene" uten om å måtte koble masse om pga org delefilter? Hva du mener med koble om? uansett så er vell orginal hullene på 5 1/4" å 1" diskant fram iallefall så det finnes jo mange sett som passer der orginalt.. Bak er jeg usikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 ground zero, digital designs og soundstream er jo noe som trøkker bra!!! Hvis du er villig til å legge i så masse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Finnes en del elementer du kan velge, men for å få fram trøkket fra subbene inn i cupè'n, så ville jeg valgt båndpasskasse med refleksrøra rett opp gjennom hatehylla.. Du må borre/sage og herje litt, men har igjen etter alt strevet.. Jeg har nettopp bygd to båndpasskasser med hvert sitt 10" peerless element bak i min e34. Er veldig fornøyd. Fikk absolutt alt trøkket inn i cupè'n. Jeg sendte mail til eltek og spurte dem hvilke mål jeg sku bruke for mitt element og fikk korrekte mål, så jeg fikk bygd kasse med riktig volum i både den tette og den porta delen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saas Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Finnes en del elementer du kan velge, men for å få fram trøkket fra subbene inn i cupè'n, så ville jeg valgt båndpasskasse med refleksrøra rett opp gjennom hatehylla..Du må borre/sage og herje litt, men har igjen etter alt strevet.. Jeg har nettopp bygd to båndpasskasser med hvert sitt 10" peerless element bak i min e34. Er veldig fornøyd. Fikk absolutt alt trøkket inn i cupè'n. Jeg sendte mail til eltek og spurte dem hvilke mål jeg sku bruke for mitt element og fikk korrekte mål, så jeg fikk bygd kasse med riktig volum i både den tette og den porta delen.. Okei hørtes bra ut, kan du legge ut et bilde av bagasje rommet dit? sjønner ikke helt hvordan du har kassene.. Eventuelt en skisse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Sånn ser kassa ut uten element og vegger.. Refleksrøret går ut i toppen i det "skrå kammeret" og rett opp hattehylla.. Tar bilder av hvordan det ser ut i bilen.. Den skråveggen er for at dan skal gå helt inntil seteryggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW525- Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Sånn ser det ut i bilen: elendige bilder... skal trekkes i stoff senere, men hadde det litt travelt på kvelden når jeg sku ha den som festbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå