Gå til innhold

Hjelp til valg av bilstereo (E34)

Share

Anbefalte innlegg

Da var tiden her, og jeg skal handle inn noe snaks som lager lyd ;)

Er det noen som har noen tips til hva som trøkker i en E34? Da tenker jeg selfølgelig på en sub, kjenner noen som skal bestille fra sonicelectronix.com så det må være noen "kjente" merker, som Alpine, Rockford osv..

Var på tanken av en (eller kansje to :twisted:) Rockford T2 subber, noen som har erfaringer med den? Noen bedre forslag? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestilt 2x kicker l5 12" (firkantsubber)

håper det skal slå litt.. :) blir dog satt i lukket kasse..

Blir sikker bra ja! Vurderer fortsatt hva jeg skal pynte bagasjerommet med! :) Er fortsatt åpen for forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken høytalere kan man sette i de orginale "hullene" uten om å måtte koble masse om pga org delefilter?

Hva du mener med koble om?

uansett så er vell orginal hullene på 5 1/4" å 1" diskant fram iallefall

så det finnes jo mange sett som passer der orginalt..

Bak er jeg usikker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes en del elementer du kan velge, men for å få fram trøkket fra subbene inn i cupè'n, så ville jeg valgt båndpasskasse med refleksrøra rett opp gjennom hatehylla..

Du må borre/sage og herje litt, men har igjen etter alt strevet..

Jeg har nettopp bygd to båndpasskasser med hvert sitt 10" peerless element bak i min e34. Er veldig fornøyd. Fikk absolutt alt trøkket inn i cupè'n.

Jeg sendte mail til eltek og spurte dem hvilke mål jeg sku bruke for mitt element og fikk korrekte mål, så jeg fikk bygd kasse med riktig volum i både den tette og den porta delen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes en del elementer du kan velge, men for å få fram trøkket fra subbene inn i cupè'n, så ville jeg valgt båndpasskasse med refleksrøra rett opp gjennom hatehylla..

Du må borre/sage og herje litt, men har igjen etter alt strevet..

Jeg har nettopp bygd to båndpasskasser med hvert sitt 10" peerless element bak i min e34. Er veldig fornøyd. Fikk absolutt alt trøkket inn i cupè'n.

Jeg sendte mail til eltek og spurte dem hvilke mål jeg sku bruke for mitt element og fikk korrekte mål, så jeg fikk bygd kasse med riktig volum i både den tette og den porta delen..

Okei :) hørtes bra ut, kan du legge ut et bilde av bagasje rommet dit? sjønner ikke helt hvordan du har kassene.. Eventuelt en skisse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...