en325ic Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Det var i mårres det skjedde! jeg skulle kjøre til jobb. 100 meter fra der jeg bor er det et kryss hvor dæm fra venstre har vikeplikt får meg! og siden det er en liten bakke der og snø donge må jeg legge bilen litt skrått ut mot kryset! får jeghar vikeplikt før dæm som kommer i fra høyre! Jeg la bilen som jeg gjør vær dag å så en rød bil som har vikeplikt får meg så jeg så da mot høyre å ingen biler kom! kjører ut PANG da stå det en nissan micra planta i fronten så i speilet at micraen snurret! SKIT BIL.. går ut å va helt paff å litt lei mæ sia Bmwen e gullet mitt. front fangeren knust på høyre sia! Hella lykta knust på høyre sia! blinkelyset! Panseret og høyre forskjerm ødelagt... ARGGGGGGG..... Men heldigvis har man forsikring så nu står bilen på karosseri verksted!
en325ic Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Skrevet Februar 18, 2008 legger ut et bilde av micraen etter jeg var ferdig
2RE_Racing Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Denne? http://www.itromso.no/nyheter/article137592.ece
Sommerfelg Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Det er bare i tromsø politiet blir tilkalt for å hjelpe til med å fylle ut en skademelding!! \:D/
en325ic Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 ??? ka? treng jo ikke hjelp fra politet! e jo nån idiota hele jengen! kommer jo fan så vitt om noen har blitt skutt.. men vist det er en som kjøre får fort da kommer dæm.. vente enda på svar fra karosseri verkstedet!
en325ic Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 Fikk høre i dag vist det er noe større skader på ramme vanger osv så kan bilen bli kondemnert snuffse da kommer æ til å ta en telefon til forsikringa! å kjefte litt. siden jeg har kviteringe på over 50000kr på bilen! di 3 siste åran! da ALT av understells dela er bytta! helt ny girkasse brukt ny motor med garantert km stand. ++++ så får æ nu høre ka dæm sir.. off blei litt lei mæ når æ fikk høre det!
Hyggmaister Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Høres ikke ut som om du har hatt så mye flaks i uflaksen da vertfall...
en325ic Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 det som va ment med overskrifta var at jeg fikk ny front panser.. da det var rust på panseret! i bakkant! og at det ikke var så hart at airbagen blei utløst!
Hyggmaister Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Lett for oss å forstå Uff, men du får poste når du får vite om den må kondemneres eller ikke da...Får du lov til å plukke deler av den i såfall?
Olelink Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Må ikke være for snar til og kondemn osv da, jeg ble påkjørt bakfra i påska i fjord, som du ser på bildene. Fikk en latterlig høy skade takst som ble på nesten 60 000. Det skummle med skade taksten da takst mannaen samtidig så ann bilens verdi var at han ikke hørte en dritt på hva som var av utstyr på den... så som du ser lengre ned satte han liste prisen til halve av bilens verdi 43 000 så fikk valget om jeg ville kondemnere og få 43 000 eller få 40 000 å reparere for. Tok pengene, fant meg oppretter som hadde drevet stort sett bare med e36, fikk en bra pris, han trakk ut bulkene i skjermen samt den metal lista under baklyset, banket ut hjulbrønnen og rettet opp i festene til bakluka. det ble ca. 10 000. så rettet jeg opp for delen av eksos anlegget selv med litt hjelp av en sveisersom bøtte noen revner. bakdelen ble bytta ut med en ny. så grov pussa og spakklet ned bilen selv og fikk hel lakkering for rundt 12 000. dette gjorde at jeg også fikk go rå til m-tech fanger foran og div. Bilen som den er nå ser du i signatur linken.
Olelink Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Må ikke være for snar til og kondemn osv da, jeg ble påkjørt bakfra i påska i fjord, som du ser på bildene. Fikk en latterlig høy skade takst som ble på nesten 60 000. Det skummle med skade taksten da takst mannaen samtidig så ann bilens verdi var at han ikke hørte en dritt på hva som var av utstyr på den... så som du ser lengre ned satte han liste prisen til halve av bilens verdi 43 000 så fikk valget om jeg ville kondemnere og få 43 000 eller få 40 000 å reparere for. Tok pengene, fant meg oppretter som hadde drevet stort sett bare med e36, fikk en bra pris, han trakk ut bulkene i skjermen samt den metal lista under baklyset, banket ut hjulbrønnen og rettet opp i festene til bakluka. det ble ca. 10 000. så rettet jeg opp for delen av eksos anlegget selv med litt hjelp av en sveisersom bøtte noen revner. bakdelen ble bytta ut med en ny. så grov pussa og spakklet ned bilen selv og fikk hel lakkering for rundt 12 000. dette gjorde at jeg også fikk go rå til m-tech fanger foran og div. Bilen som den er nå ser du i signatur linken.
en325ic Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 skal oppdatere når æ får vite mer! men bir ikke å kondemnere bilen. vist den bir fixa bir æ gla, men vist ikke så skal æ ha bilen så skal æ fixe den sjøl! eller få dæm på verkstedet å fixe den! får goe priser der! siden jeg jobber på nabo verkstedet.
en325ic Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 Må ikke være for snar til og kondemn osv da, jeg ble påkjørt bakfra i påska i fjord, som du ser på bildene.Fikk en latterlig høy skade takst som ble på nesten 60 000. Det skummle med skade taksten da takst mannaen samtidig så ann bilens verdi var at han ikke hørte en dritt på hva som var av utstyr på den... så som du ser lengre ned satte han liste prisen til halve av bilens verdi 43 000 så fikk valget om jeg ville kondemnere og få 43 000 eller få 40 000 å reparere for. Tok pengene, fant meg oppretter som hadde drevet stort sett bare med e36, fikk en bra pris, han trakk ut bulkene i skjermen samt den metal lista under baklyset, banket ut hjulbrønnen og rettet opp i festene til bakluka. det ble ca. 10 000. så rettet jeg opp for delen av eksos anlegget selv med litt hjelp av en sveisersom bøtte noen revner. bakdelen ble bytta ut med en ny. så grov pussa og spakklet ned bilen selv og fikk hel lakkering for rundt 12 000. dette gjorde at jeg også fikk go rå til m-tech fanger foran og div. Bilen som den er nå ser du i signatur linken. men din bil blei jo bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå