bmwt Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 som jeg skrev i en annen tråd skal jeg ha en storopprydding til helgen å i den anledning har jeg en sperre diff fra en 92 mod 525i som går til første mann som henter for kr 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Vet du om denne passer på e30? Hvor i bergen bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 det tør jeg ikke å si ja til på stående fot,er den store av de iallefall...på askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Noen andre som vet? Henter den kanskje i morgen hvis den passer og er i god stand! Hvilken utveksling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Kan hente når det passer for deg. Bor rett over broen. ring meg på 93224118 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 den virket greit da den ble demontert,men den er jo ikke ny heller da...send melding på 40604121 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 prøvde å finne igjen denne tråden men så ut som den var borte vekk fra forumet. men nå er den sannsynligvis solgt iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bugbox Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 ikke enda,men skulle komme en kar i 4 tiden...den er ikke ny for å si det sånn,hadde nok påkostet et lamellskifte på den...derav prisen også...men har jo de som prøver å selge slike i samme stand som denne for alt fra 3000 og oppover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 åpnet opp diffen i sted for å være sikker på at det var sperr,men der var det ikke noe sperr likevell. var opplyst om at dette skulle være sperr,men som sagt var det ikke. så for den som som vil ha den da er den gratis mot avhenting før helgen,ellers går den i bosset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå