Gå til innhold

98 mod BMW 540 ia kompressor vurderes solgt


Jokkis
 Share

Anbefalte innlegg

Begynner å friste med ny bil. Så derfor lufter eg et salg her. Bilen har det meste av utstyr. For å nevne noke: komfort skinnstoler med el. justering og memo, tv/navi, sportsunderstell, dim på alle speil, org tlf, ryggesensor, regnsensor, xenonlys, ny orginal M5 front, nye lykteglass både inner å ytterglass, + masse meir.

Importert februar 2001, usikker på ka det koster å sette inn bakseter.

Kompressorkit fra ess, skal være rundt 410 hk og oppunder 600 nm.

km.stand: 171.000

Bud ønskes

bvzw8y2oy3dxfjssd2z5.jpg

msjip7cpl7jzrkvtbpus.jpg

ug2g7lqwvid6l99m1inw.jpg

s1yx07qb9pjozbrdp50o.jpg

ul2wm1mr03gcafvztnyq.jpg

uhv19d8cxbygjb1ock2a.jpg

rb95ywcwawsnbcy4hfj5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørt ca 60.000 km med kompressor tror eg. Motoren bruker lite olje. Har ikkje vært bruk for etterfylling på hele service intervall. Hadde den ute for salg for en tid tilbake. Men mange rare inbytteforslag. Så ombestemte eg meg. Men litt giret på cab nå til sommeren.

Kjøpte bilen for 270.000 for to år siden. Hadde tenkt rundt 230.000 nå. betalt årsavgift seff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig synes jeg det er for dyrt.. No Offence, bilen er pen og sikkert moro med kompressor fra ESS,

Er ute etter en slik bil mot sommeren, da skal jeg ha meg ny og vil helst ha 4.4.

Noe som jeg synes er viktig mot argumentet mitt med pris er kompressoren, er denne godkjent vognkort? Regner med dette er en stor kostnad, derfor jeg lurer. Er ikke dette skrevet der, synes jeg heller ikke kompressoren sin verdi burde komme i tillegg til bilens som jeg personlig synes det er her..

Men er du villig til å gå noe ned i pris og beholde bilen frem til juli engang, så er jeg interessert.

Ble kanskje et langt og klossete innlegg, men følte for å få det ut.

Mvh

Richard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kommer jo litt an på ka pris du hadde tenkt. Men må vel alltids være open for diskusjon. Det lå ute en annen 540 med kompressor noe samme km stand med oppgraderte bremser. Den lå ute for 260.000 forsvant ganske kjapt.

Men men. Bilen er ikkje godkjent med kompressoren. Har ikkje peiling om dette kan bli et problem. Men i verste fall, hvis en blir kalt inn til biltilsynet har eg alle de orginale delene slik at den kan settes tilbake til orginal stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...