Sandersen Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Har du en bil du skal hogge men som er kjørbar? tar jeg den gjerne for hoggeprisen har løst på en bil lekebil/isbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 78-mod volvo 240? vet det er nesten det samme som å spytte på presten midt i kirka men er r-sport understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 tja pris? og hvor er surnadal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 er ikke min, men jeg vet han skal selge den..5000,- er i møre og romsdal. nr til han som eier bilen hvis det skal være av int kan du få på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 oj.. der har jeg kun vært 1 gang å da mener jeg og huske det var rundt 50mil så det var litt langt Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå