oxygaxe Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Sjekker intressen på min m20b27 prosjektmotor. Blokken er preparert og lakkert M21 Dieselveiv er montert med nye rammelager samt ARP bolter Resten er i deler. 6stk m50b25 Råder 6stk facelift stempler (korte skjørt) Alt av pakninger io simmeringer ny i eske Nye rådelager Topp som er i utmerket stand Arp Bolter til topp Nuke justerbart kamdrev fra ppf Har en turbo også som er god for 500hk i utmerket stand (husker ikke merket) Motor er komplett med mye nytt El anlegg Chippet ECU Alt er 88+mod Har et par getrag 260 kasser liggende. Svarer ikke på poster angående enkeltkjøp av deler, blir ikke alt solgt komplett så skal det monteres sammen når tiden min gir meg lov. Bare ARP bolter og kamdrevet koster i seg selv 6200kr + moms og frakt fra ppf. Ligger noen bilder her Bildene er litt store og er av mye bmw ting jeg har, motor og deler ligger nedi der en plass. http://oxygaxe.servebeer.com/Bilder%2006.12.2007%20bmw/
oxygaxe Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 Kan også selge med 86mod E30 4 dørs, Specs, Servo Stor oljekjøler Coilovers (beregna for banekjøring) Sperrediff 4x25mm spacere !5" pene alu med gateslicks Dempertårn stabstag i front. Husker ikke om det var powerflex eller polyforinger på understellet. Kan følge me følge med 2stk Corbeau ProSeries bøttestoler (ny pris i sommer med belster 15000kr) Bilen har vært brukt til banekjøring.. km på bil er 160 000 Da ble bilen kjørt med en orginal m20b23 motor. Planen var ombygging til den motoren nevnt ovenfor. Men tiden rekker ikke til alt. Bilen er rustfri Sikkert noe jeg har glemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå