turbo2 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 BILEN ER REG! OG EU OK HØSTEN 2007!!! Understell: Gruppe 4 forstilling. Alu hjulnav og fjærtopper, Nye bærebruer, foringer, styrekuler, paralellstag. Bilstein dempere forran, koni bak. Intrax fjærer. Girkassefester forsterket, hardikobling. Kardang og bakstilling flyttet lengre opp i karosseriet Poly og forsterket foringer. Forsterket bakre bærebruer, stivere foringer. CSI stivere til hovedforing. Helsveiset karosseri. Forsterket diff feste. Bremser: 02 turbo skiver, 3.0 csi calippere. Alt av bremseslanger ink masterpumpe nytt! Alt av bakbremser nytt, med ventilerte skjold. ALT NYTT! Girkasse: Orginal turbokasse med langt førstegir. Motor: M10, med Alpina A2S topp Høykompstempler 316 grader kam 2 x 45 Weber forgassere Oljekjøler i front Shrick/Alpina grenrør 2" eksos Ny klutch Fullstendig nyoverhalt DIV: Komplett nytt ledingsnett, nye lamper H4, Instrumentpanel overhalt og nullstilt. Hovedstrømwire. 100% rustfri! Ny sparco seler og sabelt stoler. EU ok Høst 2007. ALL INFO OM DENNE BILEN ER GITT MEG AV TIDLIGERE EIER! Så er noe feil beklager jeg det! Send mail eller sms. Kan ikke ta tlf på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 prisen er ? send gjerne pm om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 pris? gjerne på pm hvis du vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Kunne du sendt pris her oxo??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Den bilen er strøken og har nok prisklasse noe over snittet, men finnes vel ikke maken til denne her til lands vil jeg tro:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Ja men litt kjekt og ha en pris og gå utifra, snakker vi 50K - 100K 100K - 150K 150K - 200K osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Pris! Tar i mot bud fra 120 000,- Kan ta bytte i E39 stv eller e46 stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Var litt utenfor mitt budsjett desverre:( Men er det mulig og få sett noe mere bilder av sjønnheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Ingen som vil ha grom vogn? Kan tittes på etter avtale. Bo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg