Loffen Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 31. mars 2008: Tror det blir bra med sommerfelger på ----------------------------------------------- Det ble en 320i fra April 1992 på meg. Svart, med 238 000 på telleren. Relativt lite utstyrt, så har ettermontert litt ustyr. August 2007: Kjøpt x = Ikke gjort o = Innkjøpt v = Gjort Planer: v Bytte toppakning v H&R senk (40/15) x 17" Hjul (Contour) x Baklykter med hvit blink x Sota blinklys foran x Angeleyes CCFL-ringer ( x M-Tech fanger foran x M3 lister x M3 speil x M3 bakfanger m/diffuser ) Desember 2007: Nytt ratt og elektriske vinduer montert Ratt (bilde) Vindisheis (bilde) Januar 2008: 7 knappers MID kjøpt og montert (Godt å få bort den stygge klokka) 7 btn MID (bilde) Februar 2008: Armlene i skinn mottat fra USA, og montert Svart armlene Nytt interiørbilde:
ReiRud Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 ser ryddig og pen ut bilen din bra planer vil jeg si.. stå på
Loffen Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 Mottatt pakke fra Schmiedmann: Powerflexforinger bærearmer foran/bak og nedre bærearm bak. H&R-fjærene er også i hus: Har bestemt meg for disse felgene: (M3 sedan-felger, "Contour")
steffen- Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 ser bra ut dette anbefaler deg og gå for mtech front som du sier men også sideskjørt, speil, lister og eventuelt bakfangern i steden for bare en diffuser. men billigere med diffuser er det : )
mrbatnes Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 hvor kjøpte du senkesettet ditt og hva kostet det? er på jakt etter sammeleis!
Loffen Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 Kjøpt på eBay fra Tyskland. Var en lang prosess tho. Steffen-: Skal ikke kun ha diffuser, har bare glemt å editere det. Dersom jeg har bilen så lenge blir det M-lister og speil, bakfanger og skjørt - i prioritert rekkefølge
Loffen Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 8 liter olje + oljefilter bestilt: Andre ting som bør byttes i sammenheng med toppakningsskifte? Plugger kanskje?
osjaavik Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Var det lett å montere de elektriske vinduene? Hvor henter man strømmen fra?
Loffen Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Du må sørge for å skaffe komfortreleet. Strømmen til heisene hentes fra fordelingsblokken i sikringsboksen (ikke via noen sikringer - denne skal alltid ha strøm uavhengig av tenningsposisjon). Originalt er den 2,5mm^2 mener jeg. Denne skal inn på releet, og ut skal en ledning til bryterene via en "automatic cutout". Styrestrømmen til releet hentes fra pinne nr 9 på central locking module-kontakten, og jordes. Koblingsskjema finner du her: http://buz.no/bmw/Power_distribution_7.pdf
Loffen Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 Da er følgende montert/byttet: - Nytt hundebein bak - Nedre bærebro venstre bak - H&R senkefjærer - Svingarmsforinger bak (powerflex) - Bakre bærebroforinger foran (powerflex) Så har jeg pusset litt rust og behandlet det med rustomvandler og tectyl. Skal ta bilder i dag På posten ligger toppakning, bolter, filter og olje + småtteri. Og en her på forumet har vært så snill å låne meg spesialverktøy for byttet. Dette blir spennende.
Loffen Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Da har jeg hentet pakken fra Schmiedmann: Så da er det bare å manne seg opp til selve byttet
sunny Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 ser jo bra ut dette marcus trodde kansje skinninteriør/anlegg kom høyere på prioriterings-lista di, men men
Loffen Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Fått spesialverktøy og kjøpt momentnøkkel i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå