GTV6 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Original BMW trillekoffert selges. Kofferten er fra ca 1996-97, og er kledd i skinn av samme typen som BMW Z3 (oregon skinn? Husker ikke). Den har et lite aluminiumsmerke med BMW inngravert. Jeg har hatt den siden den var ny, og den har vært på mange turer. Den går inn i kabinen på flyene. Den er helt i orden, men man kan se at den ikke er ny lenger. Ny pris var et sted mellom 3- og 4.000 kroner. Selges høystbydende over kroner 500,-. Dette er et must for alle BMW fans! Kontakt meg på torbjorn.havn@hotmail.com Mvh Torbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Ekte mannfolk triller ikke kofferten sin Et bilde eller 3 hjelper alltid når man skal selge noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 kanskje kjøpe sånn til dama:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 og ekte mannfolk får dama til å trille kofferten sin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTV6 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Nå med bilder! Dere bør jo ha en koffert som matcher bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTV6 Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hei igjen! Er det virkelig ingen som er interessert i denne. Den skal bort! Jeg jobbet tidligere med BMW, men har nå konvertert til annet bilmerke. Kan ikke bruke BMW kofferten lenger... Selges høyeste bud! Mvh Torbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Slenger inn ett skambud på 100 kr jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå