patricko Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 er på jakt etter en gearkasse til min e30 325. må være i perfekt stand, ingen ulyder og lav kilometer stand PM eller tlf: 98880400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Har en Getrag kasse liggende fra 325. 180 000km, var ingen ulyder ved demontering. Men kan ikke slikt sjekke på noen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Jeg vet ikke helt. er litt usikker både på pris. og vet ikke om denne er veldig bra eller bare bra eller dårlig.. men var fin på gir og hørte ingen ulyder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 skjønner. må ha det garantert at den er bra. gidder ikke styret med å frakte den hit demontere/montere så er den like dårlig som den jeg har. det som er med den jeg har er at det rasler i den på tomgang kommer vekk når jeg trør inn clutchen. legger ikke godt merke til det men nåkk til at det irritere meg er vel rett å slett trøtthet i kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 jeg skjønner.. liker heller ikke selge noe jeg ikke kan garantere er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå