Morten1989 Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Hei. Har fått klunking i forstillinga når jeg kjører over vaskebrett etc, det rister også i rattet ved bremsing Hva kan være galt hær? Skiftet i fjord sommer foringer pga samme problem, og da ble det bedre. Kan det være de som er gått igjenn? Dette gjelder altså en 320 E36 mvh
snurresprett Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 bærekuler du skiftet? om bilen din er senket så burde ikke du vær spesielt overrasket om de er moden for skifting igjen desverre. Har kjørt litt over 20000 siden de var nye og bærekulene bør skiftest snart. Dette var e30 bærearmer og kuler som skal vær kraftigere, og hjullstillingskontroll var tatt etter skifte.
Morten1989 Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 Har skiftet bærekuler å ja, gjorde det like før foringene. Kommer ikke helt på hvilke foringer det var :S Synes det er rart at de ikke skal vare mere enn et halvt år.
maasoey Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Har også problemer med det samme. Har iX jeg da. Rister veldig ved bremsing fra 120 og nedover, forsvinner når jeg bremser under 85-90km/t. Også har jeg veldig mye klunking generelt rundt hele bilen. Trodde det kunne ha noe med den brukte drivakslingen jeg nettopp monterte før helga, men håper ikke det! Bumper denne for deg, trenger hjelp selv
wirrumsen Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Skifte av endeledd er vel et mulig scenario ved slike symptomer. Hjalp ihvertfall på min bil. Det ytre endeledd var slitt, hvilket medførte klunking og litt rist i ratt på ujevnheter. Etter at endeleddet ble skiftet, forsvant klunk og rist.
E36Cab1 Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Enkleste er å få bilen på 2søyler og få sjekka dei ulike foringane og kulene. Kan være både endeledd,bærekule,trav.foringer ,bærearmsforinger osv osv.. Dette er fort gjort å sjekke og da finner du nok årsaken!
Morten1989 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Ok, får ta en titt under bilen Ser jeg fort om foringer, endeledd, bærekuler etc er gåent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå