kjaer Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Heisann.. er det noen som har erfaring med detta? Hva kan jeg gjøre får å få et lite ekstra piff? jeg har ikke lyst til å bytte spilleren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Bytt ut org høytalerne i hele bilen, også kobler du alt på en forsterker i steden + kanskje en sub? Du kan kjøpe en sånn en: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2030 Som du kobler på org kabeln til bakhøytalerne fra spilleren.. Sånn at du får phono til å bruke på forsterker.. Tror du kommer til å få en del bedre lyd i bilen da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjaer Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Bytt ut org høytalerne i hele bilen, også kobler du alt på en forsterker i steden + kanskje en sub? Du kan kjøpe en sånn en: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2030 Som du kobler på org kabeln til bakhøytalerne fra spilleren.. Sånn at du får phono til å bruke på forsterker.. Tror du kommer til å få en del bedre lyd i bilen da;) Takk for godt svar hmm.. høres ikke så ille ut.. selv en fyr som meg skulle jo klare det.. Det jeg hvertfall ikke vil gjøre, er å legge nye kabler i hele bilen, men det slipper jeg jo da? Kan jeg da fortsatt bruke eksisterende kabler til høytaler i dørene som går på forsterkeren som sitter i spilleren? å da bare forsterke noen nye elementer bak med forsterker? Litt amatør på på bilstereo skjønner du:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Heisann.. er det noen som har erfaring med detta? Hva kan jeg gjøre får å få et lite ekstra piff? jeg har ikke lyst til å bytte spilleren.. Slike jobber er det vi har mest av. Stikk gjerne nedom for tips, og ev kjøp av utstyr. Vi kan også gjøre jobben for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 ville ikke ha brukt den omformeren som er linket til hos bilradiospessialisten, den produserer også støy, ikke bare jeg som har fått det av denne... men det finnes myye slike adaptere der ute:) phoenix gold har en bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå