ixfut Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Helt nytt komplett rieger styling sett(Front,hekk,sideskjørt) selger megabillig 6000kr, ny pris er over 10.000kr...
Ceylon Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Hey langbein... kansje eg kjøper det no siden vi nesten 99% sikkert skal hente en e 60 på tirsdag.
Ceylon Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 passer det e30 med litt modfikasjon tror du,,,,? Noe sånn som dette her kansje...? http://images.paultan.org/uploads/2007/ ... 46_e60.jpg
Ceylon Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 du må være spik spenna gal ceylon... Hæææææ... ka då...? Eg må si det hadde bltt kanon stilig. Eg har grå stær, og ser veldig dårlig. Må litt ekstreme forandringer før eg ser foskjell liksom. Men var det såå gale da....
nitrox111 Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 du må være spik spenna gal ceylon... Hæææææ... ka då...? Eg må si det hadde bltt kanon stilig. Eg har grå stær, og ser veldig dårlig. Må litt ekstreme forandringer før eg ser foskjell liksom. Men var det såå gale da.... ja var vell en av de styggeste bmw`ne jeg har sett må jeg innrømme
Ceylon Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 du må være spik spenna gal ceylon... Hæææææ... ka då...? Eg må si det hadde bltt kanon stilig. Eg har grå stær, og ser veldig dårlig. Må litt ekstreme forandringer før eg ser foskjell liksom. Men var det såå gale da.... ja var vell en av de styggeste bmw`ne jeg har sett må jeg innrømme Hehh... Ja skulle klart å kjenne med fram til hvor det om eg var blind. Men tommy... Legg ut stylingen på finn, da år du solgt det. Er ikke så mange her inne som har e60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå