G-RACING Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Tok ut instrumentet på min e39 her om dagen, for å prøve meg på reperasjon av displayet. Alt gikk greit inn jeg fikk det ut. Har fundert og spekulert, men kommer ikke frem til hvordan jeg deler intrumentet, for så å komme meg inn i det. Noen som har tips å komme med? Blir jo samme operasjon som må til om man skal montere instrumentringer. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Dette er morro.. Elendig patent på dette. Jeg stakk 4 smørkniver i "låsene" på sidene for å åpne disse. Så må du bruke noe for å komme til de 5 plastskruene på baksiden av instr. panelet. Jeg brukte en smal tang. Plasskruene er utstyrt med en fjær, så du må ta en og en og løfte opp dekselet nok til at skruen ikke vris tilbake. Lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Takker og bukker, da skal det nokk gå i orden. Har du tips til hva man skal gjøre med selve pixlene i BC-linjen i displayet og kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530d99 Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Du kan jo kikke på linken: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=106 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå