BMWPower Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Ønsker helst å bytte disse i orginale frontlykter til E38. Noen som vil ha angeleyes på sin E38? Følger med cromblinklys også. Lyktene er kun brukt i 6mnd. Meget pene uten skader.
Diaz Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 jeg er kunne tenkt meg å bytte,har exon lys,går for det vel.
BMWPower Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 jeg er kunne tenkt meg å bytte,har exon lys,går for det vel. Kan godt bytte med deg... Er lyktene dine bra?
Råtassen Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 kan legge bilder av dem men åssen gjør jeg det for å få det på den siden..
Diaz Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 hei igjen, de er bra uten noe skadder, kjøpte bilen for en uke siden, så kunne tenkt å prøve dine,hvor bor du eks.
BMWPower Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 hei igjen, de er bra uten noe skadder, kjøpte bilen for en uke siden, så kunne tenkt å prøve dine,hvor bor du eks. Bor i Bergen, så det er jo et stykke fra Drammen Men jeg har fått tak i noen orginale lykter, men de er ikke noe pene. Men jeg kan sende mine til deg, at du kjøper dem av meg. Hvis det er int?
Diaz Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 okei vor mye skal du ha for dem power,har du noen bilder som er tatt i mørke som du kansje kunne legge ut, hadde vært døds snilt he. en da er du sikker på at de passer 728ia min.
BMWPower Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 okei vor mye skal du ha for dem power,har du noen bilder som er tatt i mørke som du kansje kunne legge ut, hadde vært døds snilt he. en da er du sikker på at de passer 728ia min. Hadde tenkt meg 2000kr for dem. Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder ja. Passer din 728IA så lenge den er mellom 94-98mod. E38 uten facelift.
Diaz Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 tenkte å gi bud på 1500 jeg:)får dem nytt til 2300 etter rab. fra gsbildeler. hva sier du. overfører medengang om du er intres.
BMWPower Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 tenkte å gi bud på 1500 jeg:)får dem nytt til 2300 etter rab. fra gsbildeler. hva sier du. overfører medengang om du er intres. Hmm.. Skal tenke på det og gi deg et svar iløpet av helgen. Ok? Sender deg PM
BMWPower Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Hvor i Bergen holder du til?Er intr i lyktene. Bor nesten ved Lagunen. Bare til og komme se på lyktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå