BMWBenny Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 selger 4 stk av de her, uten dekk, den ene er noe skeiv og noen sår., De tre andre er ganske pene. Felgene i seg selv er egentlig veldig pene syns jeg. Kler E30 bra. Har handla inn nye selv 500kr /bud Må bli kvitt de. kan da ikke være vansklig til den prisen! Bilder:
BMWBenny Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 veit ikke hva folk legger i skeiv her, men kan si det sånn: Du kan så vidt se at felgen ikke er helt rundt, når du ser nøye etter ved det ene såret. ved avbalansering så godt det går og, bruk av felgen bak fungerer det greit. noe vibrasjon blir det da. Går sikkert veldig fint å rette opp, men veit ikke hva sånt koster jeg?
TSL Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 send meg nr ditt på pm så ringer jeg deg. er intresert
BMWBenny Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 Ikke solgt, budrunden går, 600kr er høyeste bud
BMWBenny Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 Siste bump, blir solgt for 600kr i kveld med mindre noen byr over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå