Rabies Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Min e36 viser seg å være en svært inteligent bil. Da sommeren nærmer seg bestemte den seg for å beskytte meg fra UV-stråling ved å sote rutene. Dette i seg selv er jo en hyggelig ting å gjøre, men problemet var fremgangsmåten. Den valgte derfor å tenne fyr på deler av: gulvteppe, førersete, midtkonsoll, ratt, solskjerm og taktrekk Er det noen som har erfaring med slikt? Må hele interiøret byttes eller holder det å rense det som ikke er brannskadet og skifte resten? Hvordan er det med taksering av slike saker? (Krangete forsikrings-selskaper?) Hva har jeg i vente her?
Springsteen Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 er det slemt å spørre hvordan du/bilen klarte dette?
Rabies Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 For å være helt ærlig så vet jeg ikke helt. Jeg var ute for å reparere vindusheisen på førersiden, fant ut at jeg trengte en torx, låste og gikk inn for å finne (noe som tok 20-30 min) Når jeg kom ut tok jeg en røyk og da så jeg at det røyk litt ved kanalen på høyre side bak og la meg ned for å kikke litt på dette. Så ikke noe mer så jeg kasta røyke og gikk for å låse opp og fortsette. Da veltet det røyk ut av bilen og det hadde allerede slukket av seg selv *Forvirra*
Ad|oS Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Regner med du hvertfall har delkasko, så dette gjelder hvertfall hos Gjensidige: Ved brann: -Skade på bilen din ved brann, lynnedslag og eksplosjon -Omfatter ekstra dekk og felger -Personlig løsøre med inntil 5 000 kroner -Radio-/musikkanlegg og annet lovlig fastmontert utstyr med inntil 10 000 kroner
Rabies Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Har delkasko i sparebank1. Men jeg har hørt snakk om at biler noenganger har varmeseter som er koblet opp og klare til bruk men mangler bryter for å virke. Kan det være noe sånnt som har gått itl helvete?
Bjørn 320 Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Viss det er varmeseter, men desse ikkje kan få tilført spenning...så nei...dei kan nok ikkje bli oppvarma da...
-Sammy Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 aaaoh mann ! Det der var jo direkte überkjipt Jeg tror brannen slukket for den kvelte seg selv da bilen etterhvert brann tom for oksygen. Muligens. Du kan jo ta ut f.eks. en nakkestøtte eller baksetet, sittebenken bak er lett å ta ut, åsså ta det med inn. Så får du noen som ikke har vert i nærheten av brent bil i det siste til å lukte om de kjenner noe. Blir det forsikringspenger og skinn-interiør her mon tro
tonyku Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Brann blir vell som oftest politi-etterforsket? eller? men viss saken din er klar så er det bare å slå til
Rabies Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 *Håpe* Som kompensasjon for KJIP overaskelse:( Edit: Skal onkel ta med seg bilen min og beholde den i et halvt år da? Regner ikke med at en slik sak har veldig høy prioritet. Var jo ikke så veldig omfattende da. Mest røyk...
tonyku Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Kjipt når sånnt skjer. Jeg fikk selv svidd hull i dasbordet etter solbrillene hang i bakspeiliet, men det tok f... ikke fyr :S
Rabies Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 men HVIS dette skulle gå til helvete, hvor mye tror folket da at jeg må ut med for et komlett interiør til en e36 compact?
Dirty Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 men HVIS dette skulle gå til helvete, hvor mye tror folket da at jeg må ut med for et komlett interiør til en e36 compact? Setetrekk fra biltema ikke mange 100 lappene
Hyggmaister Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Behagelig er de og Men kommer jo an på hvilket interiør du vil ha..skinn/delskinn, sport eller vanlig. Koed har mye brukt her! Ellers vil jo ofte å skaffe det svart (bimmers kjøp og salg) være det billigste... Et par lapper for stoler fremme..en lapp for soffan bak..og kanskje et par lapper for dørsider osv? bare sånn bånn gass beregnet
Rabies Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 hva med gulvteppe, taktrekk, midtkonsoll? osv osv.... ALT lukter jo røyk og er fullt av sot. Men faen for en jobb den gjorde med vinduene:D Ikke en luftboble å se;)
Hyggmaister Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Ai i helvete man...Du må jo bare håpe på forsikring her..Fullkasko? Uffameg..du må jo nesten finne noen som har en delebil, evt en hogger elns..I slike tilfeller misunner jeg de som har coupe! Flyter jo overalt av de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå