Sommerfelg Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 hei noen som vet om hvor det er mulig å kjøpe en frontleppe til en org e46 front?? Hvis noen har en til salgs så er jeg veldig interessert! den må passe til denne fronten
Trøndern Kim Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Er jo mange alternativer å velge i.. Rieger har jo et par og lumma et par + mange andre leverandører. Kjør innom superstyling og hør med de. De tar inn det du vil ha. Har nettopp bestillt meg ny lumma leppe derfra etter at riegerleppa mi ikke tålte et ishull i veien!!
Dieseldyret Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Hiver meg paa her... har Rieger , Lumme eller andre leppe til e46 M-tech front?
Ramsen Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 hartge har ei frontleppe som passer til den orginale fronten du har.. Legger ved siden eg fant den på: http://www.hartge.de/
Sommerfelg Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 takker så mye for svar folkens! nå er jeg på rett spor i hvertfall. Skal ta meg en tur på Superstyling imorgen kim .. Den Hartge frontleppa der va heller ikke dum, men den så så høy ut hehe.
Trøndern Kim Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Ble det noe leppe på deg i dag da? Her er to lepper fra lumma: Her er min med rieger gt leppe:
Sommerfelg Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Var nedpå der å sjekka litt i dag . Ble ikke så jeg bestilte nei,må kanskje vente litt pga en del fine regninger som plutselig dukket opp hehe.. Har du msn kim? evt adressen send PM ?
EirikL Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Glem leppe og kjøp en m-tech front. Mye penere. Vil selvfølgelig koste litt mer, men du vil bli så mye mer fornøyd etterpå. Den Hartge-leppa så nesten litt hjemmesnekret ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå