sundgotcustomstreet Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Hei. er det en utrulig dårlig idè å lakkere radiatoren? Blir kjøleeffekten mye redusert? Tenkte å shine opp radiatoren til prosjektet..
bmwt Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Har fått høre at det er en dårlig ide,at jeg i såfall måtte få tak i spesiallakk til dette,kanskje mekonomen kan hjelpe?
Pinky Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Vil tro at det blir betydelig dårligere kjøling uansett lakktype..jeg ville aldri vurdert å lakke radiator..
bmwt Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 sikkert like greit å stå over den lakkerings planen ja..kjedelig om det i så tilfelle skulle bli dårligere kjølekap.
Gunnar Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Lakkering reduserer den termiske ledeevnen betraktelig. Det eneste du kan vurdere er eloksering, men da må det gjøres uten plastdeler på, og hullene må pottes med noe syrebadet ikke spiser opp. Relativt meningsløst. Kjøp heller en ny fin og blank radiator til et par tusenlapper..
sundgotcustomstreet Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Begynner å innse at ny er tingen, men det ville ha kommet uansett senere. Hadde bare lyst til å lakkere Mpower logoen på radiatoren..Pokker og da. Men det kommer til å bli betraktlig bedre luftgjennomstrømning enn orginal så jeg lurer på om ikke jeg klarer å veie opp for effekt tapet..blir jo bare å lakkere den ene siden..
sundgotcustomstreet Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 forsåvidt blir det en orginal motor på 321 hester..med vannrør under bilen til radiator bake. Vil jo forsvinne en god del varme på turen bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå