Gå til innhold

1 stk/8,5" x17.Motor Sport felg til E36 GT/M3 ØK !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et sett originale (komplett) fra GT. Men er egentlig mer interessert i å ha 4stk med 7,5" bredde. Er det interessant for deg å bytte, slik at jeg får to 7,5" felger og du får to 8,5" felger? Og er dine originale GT felger?

Skrevet
Jeg har et sett originale (komplett) fra GT. Men er egentlig mer interessert i å ha 4stk med 7,5" bredde. Er det interessant for deg å bytte, slik at jeg får to 7,5" felger og du får to 8,5" felger? Og er dine originale GT felger?

Dem er Org.

Finnes det Replika og hvem selger det?

Det er interessant å bytte :wink:

Skrevet

Dem er Org.

Har en kamerat som pendler mye mellom Stavanger/Egersund og Drammen/Åmot, så jeg ordner frakt.

Skrevet
@ Impresa RX, Du kan sjekke om det er originale GT felger med disse delenr.

7,5x17" delenr. 36112227759

8,5x17" delenr. 36112227760

Takk!

Skal sjekke, men tidligere eier sa at det var org?

Skrevet

Har ikke sett replika for salg nå på mange år. Men det var en vanlig replikafelg for en tid tilbake.

Flott at du er interessert i bytte. Jeg skal vrenge av dekkene, så må vi bare bli enige om tid for transport. Flott å ha venner i transportbransjen. Det misunner jeg deg litt :-)

Skrevet

Har vrengt av dekka , så hvis jeg ditt tlf nr så ringer Transportøren deg og avtaler tid og sted når jeg har fått levert felga til Han :wink:

Den ene felgen jeg har, er identisk med de andre, men står ikke gravert inn MOTOR SPORT i den, så den kommer vist fra en M3 Cabb?

Men du får de 2 med MOTOR SPORT gravert(noen små hakk på den ene felg ringen)

men ellers hele og pene.

Men så var det jo Rally dem skal brukes til :twisted:

Skrevet

Tlf nr til meg er 92200400

Jeg blir ikke så lei meg om det er hakk i lakken, men det er ikke aktuelt å ta imot felger som er skjeve/urunde. Det må sjekkes. Rally er en motorsport hvor det er helt vanlig å komme langt over 160 km/t og da er det ikke greit å ha felger med kast i. Men jeg setter pris på å få to like felger. Gidder du ta bilde av dem, og sende til gaute (at) e36.no , så skal jeg ta bilder av de jeg har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...