JoeNasty Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Ønsker som sagt å kjøpe bakfanger,frontfanger og høyre fram-skjerm til en 1997 sedan e-39! Var en venninne som rygget rett inn i en stor betongkant og slo av en stor bit av bakfangeren,da fikser jeg og opp på noe av det andre som må fikses. Farge er det samme da den uansett vil lakkeres opp,hvis den ikke er i fin stand og da er farge svart metallic,kode 308 hvis ikke jeg driter meg loddrett ut nå.... Hvis det er noen som har noe liggende eller har en av delene til overs kanskje så hadde det vært kjempefint Farge er egentlig det samme da alt kan lakkes opp Alle delene må jo selvfølgelig være hele og pene,riper går da det blir lakket,men ingen bulker,noe som egentlig sier seg selv. Bor i Oslo og kan sikkert hente i oslo/omegn. Bilder er et must!
JoeNasty Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 fått tilbud på bakfanger,noen som har resten?Hvis noen har alle delene og vil selge samlet hadde det vært knall!!
fredrije Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Heisann! Jeg har både front- og bakfanger til 1998 modell E39. De skulle vel passe på din 1997-modell også. Bor rett utenfor Oslo. Hilsen fredrije
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå