Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dyrt å forsikre disse bilene?!? gjelder bare E36! gjensidige sin kalkulator be meg bare om å ta kontakt me de, men det orker jeg ikke enda! Statistikken avgjør nesten hvor mye premien blir...vil 318is komme bra ut?

Skrevet

når eg forsikret min bmw 318is hos gjensidige var eg 19 år. aldri hatt forsikring på meg tidligere.. og måtte betale 7800 kr for del-kasko.

Skrevet

jeg beragna begge deler på nettet og fikk ca 11 000 i gjensidige og 23 000 i if på en e30 cab 91 mod med del kasko og 16 000 i kjørelengde

men da jeg snakka med de havnet jeg på 10 000 på gjensidige og 7800 hos if;) altså 15200 mindre enn de regna ut på nettet...så anbefaler deg virkelig å ring de og sett på sjarmen 8)

Skrevet

Jeg har gjensidige, 70% bonus. Spurte etter delkasko både på 318i og 320i, og 318i kom på 4480,- mens 320i kom på 4800,- Nå var dette touring,da...

*Edit*: så nå at det var 318 is det var snakk om :oops:

Skrevet

jeg har innbo forsikring på 150000, egen uføreforsikring (noe du må ha når du er over 20 år) og full kasko på bilen 16k kjørelengde, 4000 i egenandel (ikke leiebil, men medlem av naf) og betaler 15200 kroner i året på min 320 hos gjensidige... ringte en fra if og spurte meg om jeg ville bytte, for han hadde et tilbud på 14000 hos de, så sier jeg, da får jeg innbo, person, og full kasko for 14000;-? FULL KASKO!?!? nei nei, dette var bare del kasko... nei takk sa jeg...

såe, jeg vet hvor jeg skal holde meg ;-)

har btw tatt det 18+ kurset også, og da får man opptil 25% første år, og 12,5% andre år, ekstra... dette er første gang jeg har en bil på meg...

Skrevet

Betaler 3800,- for min 94 mod 318i cab med full kasko.

Har da 70% bonus da...

Men billig iallfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...