Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen spm ang. en e36 som jeg tenker litt på å kjøpe, men er en del feil med den... Så her er spm!

-Hva er galt når vinduet på pasasjerdør på en e36 coupè gliper i toppen slik at man kan se rett inn i bilen?

-Hva er galt når ingen av vinduene går ned bittegrann når man åpner døren?

-Hva er galt når takluke kun åpner seg tregt til "råneposisjon", og klarer ikke åpne fullt opp andre vei?

-Hva er galt med instrumentet dersom hverken turteller eller speedo funker? (er blitt byttet til nytt nå som funker, men kunne tenkt meg å bruke det gamle med den rette KM-stand) eventuellt stille tilbake det jeg har nå.. om det går ann!

Går framskjermene ned rundt kanalen og ca 10-15cm inn under bilen?

Var ett rusthull der, og selger sa det var framskjermene kun...

Håper noen kan komme med svar:)

Skrevet

sitter sensor inne i døra som styrer vinduen litt opp og ned når man åpner i hvertfall koster ikke allværden,takluka må vel smøres eller bytte motoren. heller ikke kjempe dyre greier , også sitter det vel en brikke bak på speedo så hvis speedo er samme type kan man flytte over brikken og kilometer følger over på nye speedo. går og ann og kjøpe utsyr på finn.no til og justere km stand . og ja forskjermen går helt ned

Skrevet
sitter sensor inne i døra som styrer vinduen litt opp og ned når man åpner i hvertfall koster ikke allværden,takluka må vel smøres eller bytte motoren. heller ikke kjempe dyre greier , også sitter det vel en brikke bak på speedo så hvis speedo er samme type kan man flytte over brikken og kilometer følger over på nye speedo. går og ann og kjøpe utsyr på finn.no til og justere km stand . og ja forskjermen går helt ned

takker for svar:) angående speedo, så er det nok ikke skiftet... sjekka opp med BT idag, og km stand i forhold til siste eu-kontroll og det som står på tripteller på bil passer overrens!

men den sensoren, må jeg av med dørtrekket?

Skrevet

men det med at vinduet glipper i toppen? det er ikke klem på pakning i det hele tatt helt øverst bak på vinduet på pasasjerdøra! Kan faktisk se rett inn i bilen der! ett par, 3mm ca! blir ikke tett om jeg tar ned vinduet, lukker døra igjen, og tar vinduet opp ijen!

Noen som har vært ute for noe lignende?

Adios: er en -93 isbil! hadde vært greit med en litt nyere bil :wink:

Skrevet

da henter jeg bilen imorgen! men lurer fortsatt på med det vinduet som spriker i toppen helt bakerst på pasasjerdøra! tar jeg en vannslange og spyler, så går vannet rett inn i bilen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...