336mik Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 En 325 motor i sverige har vel bremsa 947(ni-hundre og førti sju) hesterkrefter. Da selvsagt med turbo.
Sunspec Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 250-300 klarer man LETT med turbo/kompressor. 325 og 323 er begge 2,5 litere. 325 = M50 = stålblokk 323 = M52 = Alublokk om du har 323 ville jeg i tillegg til turbo/kompressor konverteringen satt på M50 manifold. Hvor mye et kit koster, kommer ann på kvalitet. Du får som regel det du betaler for. (Skal du lade mye lønner det seg med stål. Men du skal ha 250-300 så funker det fett med alu også.)
knut_olestad Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 nå har han jo ikke sagt hvilken bil det er da
Hawkon88 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 med kunnskapens hans (no offense) ville jeg tro det beste er å sette bort jobben.. før trådstarter har fått mer kunnskap og erfaring ang å skru motor.. men er min mening og tips.. med mindre han har med seg en annen kompetent til å skru og handle deler da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå